1

Onderwerp: AardbeienBavaroiseTaart voor Mama Sara vandaag

Hey Dames,

Hier is ie dan af en wel;

http://94.100.120.28/847200001-847250000/847213701-847213800/847213743_6__Upg.jpeg

http://94.100.121.217/847200001-847250000/847214101-847214200/847214191_5_YLk6.jpeg

http://94.100.121.178/847200001-847250000/847229201-847229300/847229259_6_NlEE.jpeg

Deze AardbeienBavaroiseTaart heb ik vandaag gemaakt voor mijn moeder. Zij werd vandaag 50 jaar!

Het was mijn 1e van dit soort.
Moet eerlijk erbij zeggen, ik vond hem lekker maar niet super.
Maar dan ben ik zelf natuurlijk superkritisch..iedereen vond hem lekker die had gehad dus..hoop ook echt dat dat zo was natuuk!

Ik vond namelijk de aardbeien niet zoet & aardbeiensmaakerig genoeg (maar wilde ook niet tonnen suiker toevoegen), te weinig cake als onderlaag. Maarja, ik ben een zoetekauw..dus mijn mening is iemands anders mening niet natuuk.

Mijn mams was er blij mee dus ik was ook heel blij!

Ben benieuwd naar jullie reacties en tips en truuks natuurlijk!
Thanx alvast liefs,
Mijntje.

p.s. Had bij bakken en vullen hem namelijk staan i.v.m. HELP, hoe laagjes gekleurde biscuit beslag te maken?

Pluk de dag- sja beetje clichee maar wel waar in de meeste gevallen

2

Re: AardbeienBavaroiseTaart voor Mama Sara vandaag

Die ziet er erg lekerrrr uit!

3

Jammer dat ie er lekkerder uitzag dan dat hij smaakte maar je hebt er in ieder geval je mama erg blij mee gemaakt. Mooie foto ook.

Volg je hart...want dat klopt!

4

Ow, wat leuk om hem te zien nu hij af is :)

Hij ziet er erg lekker uit! Hoe heb je dat bovenste rode laagje gemaakt? Het lijkt trouwens wel of je een extra laagje kapselrand rond de taart hebt gemaakt, of is dat gezichtsbedrog :think:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Ohhhhhhhhh.. hier heb ik op zitten wachten :-)
Wat ziet die er lekker uit.. je bodem is echt mooi gelukt :thumb:

Ohh Dat Ziet Er Erg Lekker Uit!

7

Hihi...wat leuk nu al gelijk antwoorden! Thanx allemaal wat lief & zo positief allemaal!

Thanx Eefje ook zo lief!

Leuk, Jozien; ik heb dat bovenste laagje heel lui gemaakt met hero delight halva aardbeienjam (die vond ik wel lekker :P) en er zit zeg maar als kapsel een aparte laag buitenom en binnenin een cirkcel apart van dat zelfde kapsel zeg maar.

Nou, ben gaar, duik me nestje in. Truste dames en bedankt h

8

ennuh de bodem thanx too you guysss h

9

Je taart ziet er heerlijk uit! Je bent hard voor jezelf door zo kritisch te zijn ;).