1 Laatst bewerkt door Studio Taart (16-01-2010 21:51)

Onderwerp: Mini parade!

<>

I'm not bossy, I just have better ideas...

Re: Mini parade!

Goh wat leuk. 34 x bekeken en geen enkele reactie.

3

Leuke taartjes hoor,

4

Waar zijn de taartjes gebleven dan? Ik zie geen foto's.

5

?

groetjes
dorinda

Ik heb ze weg gehaald, laat maar zitten.

7

Vind ik een beetje jammer, kijk eens naar andere topics, hoeveel maal bekeken en hoeveel reacties, is toch ook normaal.

groetjes Carla

Ik vind het ook jammer dat ik de foto's niet kan zien.

En joehoee mijn foto is al bijna 50 keer bekeken en ik heb nog steeds geen reactie op mijn blunder-taart haha :D.

jammer dat je de taarten hebt weg gehaald.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel altijd probeer alle taarten te bekijken, maar vaak door tijd gebrek niet overal een reactie plaats, terwijl ik het zelf ook leuk vindt reacties te krijgen.

Ik ga mijn leven beteren en ga gelijk op zoek naar de blundertaart van melanie!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

11

hm, dit vind ik ook een rare reactie, je moet het even de tijd geven, en dan krijg je echt wel reacties. en iedere reactie die je krijgt is leuk.

het is geen wedstrijd wie het snelst de meeste reacties krijgt...

12

:x ik heb niet eens de kans gekregen om te kijken...kom net online en ze zijn al weg :(

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

13

Jammer zeg dat je de foto's hebt weggehaald!

14

pff
in een half uur krijg je nu eenmaal niet zoveel reacties.
Vooral niet op een zaterdagavond!
Als je even geduld hebt komt het vanzelf!
En volgens mij is iedereen nu nieuwsgierig naar je taartjes.
Als je het voortaan een dagje gunt heb je wel reacties!
En je komt hier toch om je werk te showen en tips te krijgen??
Dat lukt niet als je je fotos er weer af haalt!!

A new hobby, a new challenge

15

Moonfairy schreef:

:x ik heb niet eens de kans gekregen om te kijken...kom net online en ze zijn al weg :(

Mee eens :Y

Groetjes Serife..

16

de meeste zijn nog aan het bijlkomen van DCE. ik kijk altijd rond deze tijd en niet eerder. dus helaas misschien was ie wel mooi maar we zullen het niet weten.

Volgensmij zijn we het allemaal eens als ik zeg: SHOWEN SHOWEN SHOWEN :p.

18

Je hebt ze binnen een half uur al weer weggehaald.
Ik vind dat je dan wel heel erg ongeduldig bent.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

19

De reacties zijn nu in ieder geval binnen... Jammer dat ze niet over de taarten gaan.

Make cookies, not war.

20

Inderdad jammer dat ze nu weg zijn! Ik heb eindelijk de tijd gevonden om te kijken zijn ze weg:S

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

:think:  De meesten zijn naar de DCE geweest en hebben misschien de knollen wel op???? Mijn taartjes worden ook wel eens vaak bekeken, maar niet veel op gereageerd. Als je ze eraf haalt kun je er zeker van zijn dat je geen reacties krijgt!!! Tjonge jonge....wat is dat toch de laatste tijd?? Ik heb als onderschrift ergert u niet, maar verwonderd u slechts staan maar dat niet ergeren wordt wel steeds moeilijk hoor!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

22

Ik was nogal verbaasd toen ik je topic zag....

Ik heb wel enig zicht op de hoeveelheid reacties die taarten krijgen (omdat ik vrij regelmatig hier rondhang ;) en daarnaast heb ik iets met getalletjes :D ) dus beken dat ik heb uitgerekend hoe dat zo ongeveer zit met het aantal reacties per kijker. Dat is zo'n 2,5%, oftewel: op elke honderd kijkers krijg je hier gemiddeld iets meer dan twee reacties. Natuurlijk verschilt dat wel iets (tussen de 1% en 7% bijvoorbeeld voor de laatste 30 posts in de parade), maar het is volstrekt normaal dat bij 34 kijkers nog niemand heeft gereageerd, dat geldt voor vele taarten :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

23

Debra schreef:

De reacties zijn nu in ieder geval binnen... Jammer dat ze niet over de taarten gaan.

Ik dacht precies hetzelfde!!

Jozien schreef:

Ik was nogal verbaasd toen ik je topic zag....

Ik heb wel enig zicht op de hoeveelheid reacties die taarten krijgen (omdat ik vrij regelmatig hier rondhang ;) en daarnaast heb ik iets met getalletjes :D ) dus beken dat ik heb uitgerekend hoe dat zo ongeveer zit met het aantal reacties per kijker. Dat is zo'n 2,5%, oftewel: op elke honderd kijkers krijg je hier gemiddeld iets meer dan twee reacties. Natuurlijk verschilt dat wel iets (tussen de 1% en 7% bijvoorbeeld voor de laatste 30 posts in de parade), maar het is volstrekt normaal dat bij 34 kijkers nog niemand heeft gereageerd, dat geldt voor vele taarten :)

Wauw wat een getallen, normaal ben ik ook goed met cijfertjes maar zo laat op de avond lukt me dat niet zo goed haha.

25

:x

Volg je hart...want dat klopt!