1

Onderwerp: mijn eerste gitaar-taart

nou, daar is ie dan, de eerste taart die ik aan het grote "prof"-publiek ga showen. mijn 2e taart uberhaupt die ik op deze manier heb gemaakt. ik ben nog maar net bezig, dus have mercy.
mijn zoontje werd vorige week 3 jaar en is helemaal gek van Dirk Scheele en Bram (van het avro junior songfestival met Rocken). Het was dan ook geen grote verrassing dat hij een gitaar als taart wilde. Zie hieronder het resultaat.
chocoladetaart gevuld met chocolademousse en abrikozenjam, afgesmeerd met chocobotercreme en bekleed met marsepein. Machtig? nee hoe kom je erbij...

http://i46.tinypic.com/10ni3dj.jpg

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

2

Re: mijn eerste gitaar-taart

heel erg mooi zeg!

groetjes, Diana

3

super gedaan...is tie gebakken in gitaar bakblik of heb je hem gesneden?

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

oo wat knap en mooi gemaakt ,ben benieuwd hoe die gemaakt is ,heb hier ook zo;n gitaar friek en speelt nog aardig ook.
groetjes Carla

5

ik heb van internet een redelijk abstract plaatje van een gitaar geplukt, uitvergroot tot A3, uitgeknipt en vervolgens op de taart gelegd en uitgesneden. Ik durfde het nog niet aan om de taart in 1 keer te bekleden, zoals je ziet is de hals en de romp(?) apart bekleed. Mij zoontje zag 't i.i.g. meteen en zei, "gitaar kapot"! De schat...

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

6

He, mag ik die pikken voor als mijn man jarig is? ;)
Heel gaaf!

7

Prachtig, echt ongelooflijk.

8

Jeetje wat bij jij een talent zeg, je tweede taart en dan zo'n prachtexemplaar... dat belooft wat!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

9

Heel mooi!

10

Hij is prachtig!

11

Heel mooi! Ik heb vandaag ook mijn eerste gitaartaart gemaakt.

Ja Dirk Scheele en Bram, hier ook favoriet.
Echt een hele mooie taart en dat voor een 2e, ben benieuwd wat je voor zijn 4e verjaardag gaat maken!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

13

Goed gelukt zeg!

14

errug knap voor een tweede taart!!