Onderwerp: Mijn trots: Iron Man
Even het verhaal erbij:
Hans is 40 jaar, heeft een ernstig auto ongeluk gehad waarbij zijn schedel zelfs gelicht moest worden om het bloeden te stoppen. Een zware periode van herstel volgt waarbij zijn vrouw bij hem weggaat. Nu, jaren later, is hij getrouwd met een hele lieve meid. Ze zijn gaan sporten en hij besluit de Iron Man in Klagenfurt, Oostenrijk te gaan doen. Een loodzware triatlon van 3.8 km zwemmen, 180 km fietsen door de bergen en 42,2 km lopen (marathon) Hij haalt het en wij zijn beretrots. Gisteren was hij jarig en maakte ik deze taart:

Voorkant taart. Bovenop staat Hans, zo kwam hij de finish over. Met de vlag waarmee wij hem aanmoedigden. Voorop zie je het logo van Iron Man en een zwemmer, op de boei staat de afstand

Zijkant, hier begint het fietsen door de bergen, links de afstand 180 km

Achterkant, hier begint de marathon, afstand 42km 195m

Finish, hij deed het in 12uur 55 min en 13 sec, niet slecht voor een eerste keer en na zo'n ongeluk!

Hier het poppetje 'Hans' met startnummer.
En nu het slechte nieuws: ik liet m vallen omdat ik viel voor de deur van zijn huis. Gelukkig zat hij in een plastic box en viel de schade mee, maar het mooie was er wel af.
Maar goed, dit was mijn worst case scenario wat betreft taarten en het moest een keer gebeuren natuurlijk...
Tips en Kritiek zijn welkom

Wel heel jammer dat ie viel...Maar jij dus ook
Alles goed?