1

Onderwerp: Delfs Blauw tegeltje

Een moeder op school heeft een huis gebouwd samen met haar man, bijna alles zelf gedaan, alleen het tegelzetten konden ze zelf niet. Jaren geleden had zij eens delfsblauwe tegeltjes op de kop weten te tikken voor in de keuken, maar die bestond allemaal uit losse tegels, dus niet een kant en klaar product maar er moest echt gepuzzeld worden door de tegelzetter.

Hij dacht dit wel even te doen, maar pakte een beetje anders uit en er gingen veel uurtjes verloren om alles mooi te krijgen. Of ik een bedanktaartje wilde maken, want hij had het voor niets gedaan, en ze hadden ook gratis een afvalcontainer mogen lenen. Of ik hier iets mee kon. De gaatjes die je ziet, dat komt omdat ik met een prikpen aangegeven had waar ik moest schilderen. Anders was het me niet gelukt.

Om toch een beetje in de sfeer te blijven heb ik het volgende gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B7Y8JANF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HN8GGZPL-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQ6WNS3Q-1.jpg

Bedankt voor het kijken!!! Fijn weekend, ik ga met mijn beentjes omhoog zitten, na de hele week druk geweest te zijn.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Delfs Blauw tegeltje

Wauw! Heei mooi gedaan.

3

Soooo dit is mooi zeg! super gedaan!

4

Ik vind dit echt ONGELOOFLIJK mooi beschilderd. Heel knap... ik moest ff zoeken omdat ik in de tekst lag van gaatjes.. had ik zo nog niet gezien hoor. Heel mooi :thumb:

5

Heel mooi!
Super knap gemaakt!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

mooi! wat kun je goed schilderen!

7

Wat een " plaatje" van een taart ! Daar zal de tegelzetter erg blij mee zijn.

Monique

Carpe Diem !

8

Wat een lieve reacties, ik ben zo benieuwd wat ze ervan vindt, ze komt het vanavond ophalen, duimen jullie voor me?? Ze is heel makkelijk, maar ik vind het altijd wel spannend!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

9

Poeh hee. Echt heel veel geduld moet je hier voor hebben. En een vaste hand :) Echt heel erg goed gedaan!

10

Jeetje wat een werk zeg!
Maar met een geweldig resultaat, fanastisch!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

11

heel knap zeg dat schilderen...heb je dat helemaal uit de losse hand nageschilderd????
complimenten hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

conny4u schreef:

heel knap zeg dat schilderen...heb je dat helemaal uit de losse hand nageschilderd????
complimenten hoor

Nee hoor niet helemaal, ik heb het tooltje gebruikt met het naaldje erin, en daar gaatjes geprikt zodat ik wist waar ik wat moest doen, maar het water en het hekje heb ik wel zo uit de losse hand gedaan.

13

heel erg mooi! Als ze deze niet mooi vind...

groetjes, Diana

14

Wat een KUNSTWERK!!! Mijn respect, absoluut.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

dat is pas een bijzondere taart, erg knap van je

16

Heel erg mooi, een passend bedankcadeau!

17

prachtig gewoon, als je het taarten maken zat bent, kun je altijd gaan schilderen, met gaatjes of niet!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

18

De taart is opgehaald hoor, en het is best een spraakwaterval, maar ze bleef maar bedanken, ha ha, ze wist niet meer wat ze zeggen moest, dus ik weer bedanken voor deze leuke opdracht :lol:

19

Hij is super vooral dat de stukjes tegel zo naast de taart liggen!

Wauw wat mooi! Ik dacht dat je het plaatje had uitgeprint :$. Prachtig!

21

Wat fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet geschoten is altijd mis

Wow super gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

23

Prachtig gedaan! :thumb:
Waar heb je nou mee geschilderd?

*mijn leven is een geordende chaos*

24

Deze is erg mooi geworden. Knap hoor dat verven.
Ik zou het eng en doodzonde vinden om dan nog een stukje uit de tegel te halen, maar het maakt het wel meer in de vraag.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

25

Dat is knap gedaan!!!

Groetjes, Dorothea.