Onderwerp: Kleurstof over datum?
Ik heb laatst zwarte kleurstof van iemand overgekocht maar de datum is eraf (gekrast). Misschien dat de kleurstof wel over datum is, kan ik het dan nog gebruiken of is dat teveel risico?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleurstof over datum?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb laatst zwarte kleurstof van iemand overgekocht maar de datum is eraf (gekrast). Misschien dat de kleurstof wel over datum is, kan ik het dan nog gebruiken of is dat teveel risico?
Is het een potje wat al eerder geopend is ? Als datl zo is dan zou ik geen enkel risico nemen en het niet gebruiken.Je weet niet of die gene waar je het van gekocht hebt wel hygienisch gewerkt heeft met de kleurstof. ( elke keer een schone cocktailprikker o.i.d. ) Als het potje nieuw en ongeopend is zou ik het eigenlijk ook niet doen,je weet maar nooit hoe oud het potje is,het kan wel een jaar over de datum zijn. Mijn advies is dus niet gebruiken.
Monique
Hmm vervelend. Denk je iets te kopen van hier iemand van t forum en dan is het prut. Had ook al de onderleggers gekocht maar die bleken gewoon van de action en ik heb er 1.50 voor betaald. Beetje jammer.
En de datum is er gewoon afgekrast dat weet ik zeker. Bah.
Wordt dan maar weer een taartje met felle kleuren.
Balen zeg! Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je wel wat zwarte kleurstof mogen lenen...
Volgensmij woon ik van iedereen ver weg. Boerengat hier hahaha!
whahahahahaha je woon niet zoooo gek ver van mij
Ik zou et ook niet meer gebruiken.
En echt jammer dat mensen hier op verkopen troep (lees: action spul voor hoge prijzen)
Ik moet vandaag nog naar zutphen haha. Ik maak daar de bibliotheek schoon 2x in de week (H)
ohhhhhhhhhhhhhhhhh fun fun
hahahahahaha mssn kan we een keertje freubelen.. (ik kom nooit in hengelo.. maar ja ik heb daar ook niks te zoeken )
Ik zou die persoon er gewoon op aan spreken. Kom op zeg.
Toen iemand van mij hier een rolstok had gekocht, kwam hij kapot aan bij haar, tja, ik heb haar toen gewoon haar geld terug gegeven; en dat terwijl de rolstok niet eens over de datum was!
Eerlijk is eerlijk, toch?
Ik zou die persoon er gewoon op aan spreken. Kom op zeg.
Toen iemand van mij hier een rolstok had gekocht, kwam hij kapot aan bij haar, tja, ik heb haar toen gewoon haar geld terug gegeven; en dat terwijl de rolstok niet eens over de datum was!
Eerlijk is eerlijk, toch?
Ja dat is waar maar misschien is het wel niet over datum en loop ik te schreeuwen zonder dat ik het zeker weet en dat zou ik ook lullig vinden.
ohhhhhhhhhhhhhhhhh fun fun
hahahahahaha mssn kan we een keertje freubelen.. (ik kom nooit in hengelo.. maar ja ik heb daar ook niks te zoeken)
Goed idee! hier wordt freubelen niks want de keuken is hier miniscuul! Maar ben een echte ontzettende beginner heb net pas mijn tweede taartje hier op het forum geplant .
tja mij keuken is ook niks... ik freubel lekker in me woonkamer hahahahaha
tja mij keuken is ook niks... ik freubel lekker in me woonkamer hahahahaha
Hmm dat kan ik niet want dan heb ik last van mijn schoothondje die me altijd achtervolgt alsof ik hondensnoepjes aan mijn kont heb hangen. Met een maand ga ik uit huis en dan heb ik wat meer de ruimte. I CAN'T WAIT haha!
whahahahahaha... de gevoel ken ik.. ik zat veels te lang samen met mij kids bij mij ouders in.. en ja daar had je niet eens ruimte om normaal te zitten.
Maar hier kan makkelijk... alleen je moet goed opletten ik heb een restjes dief rond lopen whahahaha
whahahahahaha... de gevoel ken ik.. ik zat veels te lang samen met mij kids bij mij ouders in.. en ja daar had je niet eens ruimte om normaal te zitten.
Maar hier kan makkelijk... alleen je moet goed opletten ik heb een restjes dief rond lopen whahahaha
Ik denk dat de restjes binnnenkort veilig zijn maar dat de taarten van de 1 op de andere dag kunnen verdwijnen. (Ik stage, en mijn vriend eet zonder op te houden haha)
ohhhh maar na een paar taarten gaat dat wel vervelen
had ik ook in et begin hahaha
Dit forum heeft ook een chatbox !
Dit forum heeft ook een chatbox !
Ja daar was ik dus laatst maar ik was ook echt de enige haha!
weet ik ook.... maar ja als ik er ga is er niemand
Het wil wel eens helpen om in de babbel even een topic te openen met als titel: "wie wil er nu chatten? ".
Even weer ON topic
Ik kan niet helemaal opmaken of het potje nou al aangebroken was of niet, maar dat maakt volgens mij het hele verschil: Ik vind eigenlijk dat je nooit aangebroken spullen zou moeten overnemen, je zoals Monique al zei weet je nooit hoe een ander ermee omgegaan is , en mocht het nog niet aangbroken zijn dan maakt het bij klerustof volgens mij vrij weinig uit wat de datum precies was - als het maar ongeopend is blijft het verschrikkelijk lang goed en staat de datum er meer op omdat het moet volgens de wet dan dat ie echt al kan bederven.
Maar het blijft een rare ( lees: verdachte) toestand als een datum echt bewust verwijderd wordt...
Even weer ON topic
![]()
Ik kan niet helemaal opmaken of het potje nou al aangebroken was of niet, maar dat maakt volgens mij het hele verschil: Ik vind eigenlijk dat je nooit aangebroken spullen zou moeten overnemen, je zoals Monique al zei weet je nooit hoe een ander ermee omgegaan is
, en mocht het nog niet aangbroken zijn dan maakt het bij klerustof volgens mij vrij weinig uit wat de datum precies was - als het maar ongeopend is blijft het verschrikkelijk lang goed en staat de datum er meer op omdat het moet volgens de wet dan dat ie echt al kan bederven.
Maar het blijft een rare ( lees: verdachte) toestand als een datum echt bewust verwijderd wordt...
Als het goed is is het flesje niet gebruikt maar er zit wel wat zwart aan de dop.
Ik heb wat foto''s geupload:
Datum:
Een verouderd uitziend flesje:
De dop:
Nu weet ik wel zeker dat het gebruikt is want bij een nieuw flesje AmeriColor moet je een verzegeling ( een afdekplaatje zeg maar ) weghalen.
Nu nweet ik wel zeker dat het gebruikt is want bij een nieuw flesje American Color moet je een verzegeling ( een afdekplaatje zeg maar ) weghalen.
Ik baal!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleurstof over datum?