1

Onderwerp: sneller ontdooien

Hallo,

Heeft er iemand van jullie ervaring met het versneld ontdooien van een taart? (ook nog een stapeltaart)

Wendy

2

Re: sneller ontdooien

hmmm....lijkt me niet zo'n succes. Zou het niet eens proberen. Te snel = meer condensvorming = smeltende fondant. Misschien heb je een ruimte waar het een graadje of 10 is?? Dat zou ik dan wel doen.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Op zich heb ik de ruimte enzo er wel voor. Het gaat om een babytaart (mijn eigen notabene) die zit bijna kant en klaar in de vriezer (laatste letters/cijfers moeten er nog op, maar dat kan dan pas) Als mijn bevalling nu net zo snel gaat als bij de 1e dan krijg ik die taart never nooit ontdooit, zodat het 1e kraambezoek (familie en vrienden) ervan kunnen meegenieten.

4 Laatst bewerkt door Kadohke (14-01-2010 19:19)

Hahahaha....tja.....je kan em slechts in de magnetron gooien!! Ik zeg, bij de eerste wee de taart eruit en dan maar hopen dat nr 2 er niet uitvliegt!... :D
en anders....beschuit met muisjes, en dan komen de eerste bezoekers maar een dag later terug voor taart!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Die opdracht heb ik mijn man al gegeven. Zo gauw 't begint eerst die taart in de koelkast!!! Bij de 1e duurde de bevalling maar 3 uurtjes, en vanaf wee 1 meteen om de 4 minuten.

Dan bereid je maar voor dat de tweede zeker zo snel komt!
Wij hebben er drie en het ging van snel, sneller, snelst.
Maar het ging hier over ontdooien, misschien in een warme ruimte met een ventilator erop.

If live gives you lemons, make lemonade!

we wachten het maar gewoon af en dan hopen dat het 's avonds laat begint zodat de taart al de hele nacht heeft om te ontdooien....ach, het is ook niet het grootste probleem, is alleen wel leuk als het zo zou mogen zijn.