Onderwerp: bloemen

mijn eerste fondant taartje, met als vulling: 4 vruchten jam, en slagroom.. hij is super lekker! 
http://www.everyoneweb.com/sweetcakesandcups/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

mijn eerste fondant taartje, met als vulling: 4 vruchten jam, en slagroom.. hij is super lekker! 
Mooi gedaan, en natuurlijk fijn dat ie smaakte!!
danku danku
alleen, de taart zelf zou rood moeten worden, mar dat was dus niet gelukt.. helaas
Mooie bloemen! en al best strak voor een eerste taartje 
danku danku
alleen, de taart zelf zou rood moeten worden, mar dat was dus niet gelukt.. helaas
Sssst... nooit zeggen
... Ik had ook eens een taart die rood moest worden, maar dat is ie nooit geworden...
Ik vind het een mooie taart. Heb je de bloemen zelf gemaakt of is het een uitsteker?
gewoon zelf met een mesje uitgesneden, maar wil wel wat mooie uitstekers gaan aanschaffen 
Groetjes
Mooi gemaakt zeg, de bloemen zijn in de stijl van je glazen onderbord zo te zien? Knap gedaan !
Heb je de fondant zelf proberen te kleuren naar rood. Dat is mijn ook nog niet gelukt, ik koop voor de "harde" kleuren altijd voorgekleurde fondant :-)
Maaar.... prachtig! De suikerparels vind ik leuk bedacht. Ziet er mooi strak uit voor je eerste taartje.
gewoon zelf met een mesje uitgesneden, maar wil wel wat mooie uitstekers gaan aanschaffen
Knap gedaan, hoor! Zal wel de nodige tijd gekost hebben, dan zijn uitstekers een stuk sneller en makkelijker.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen