1

Onderwerp: probleem! waar echte winkel in tilburg

Ik heb vorig weekend bestelling gedaan hier op de site dit is allemaal goed gegaan dinds afgehandeld, alleen nu iets niet goed gegaan met levering GLS en komt t pas hopelijk volgende week. Lekker mijn man viert zond zijn verjaardag en ik zou mrgen een taart maken voor hem, fam verheugd zich er ook op en ik had er ook zin in. Dat gaat nu niet door dus. Weet iemand in de buurt van tilburg een "echte Winkel".
Sligro is de fondant uitverkocht en word pas maand weer aangevult zul je altijd zien. Biscuit haal ik bij boeren bond of maak ik zelf maar fondant heb ik nog nooit gedaan en heb witte en blauwe nodig. Ben nog niet zo ervaren dus heb paniek. Kan iemand mij helpen?

Re: probleem! waar echte winkel in tilburg

In Den Bosch zit wel een taartwinkel....

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

3

Misschien bij de sligro in breda?

4

Chocolate dreams zit in Tilburg
Zelf nog nooit geweest overigens.
chocolate-dreams.nl/

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Ja alleen verkoopt choclate dreams volgens mij geen producten, kan idd ff sligro breda bellen maar dan moet ik dubbele kleur stof kopen want heb blauwe nodig en die zat bij mijn bestelling, ff kijken. Maar bedankt.

6 Laatst bewerkt door mayflower (15-01-2010 19:49)

De molen in Terheijden( bij Breda) verkoopt ook fondant.
Ff googlen op molendearend

Succes met je zoektocht

7

noel schreef:

Ja alleen verkoopt choclate dreams volgens mij geen producten, kan idd ff sligro breda bellen maar dan moet ik dubbele kleur stof kopen want heb blauwe nodig en die zat bij mijn bestelling, ff kijken. Maar bedankt.

Hoihoi

Hier miss chocolate zelf ;)

Ik heb ook ingredienten hoor, als je wilt kun je in mijn winkeltje komen kijken.
Fondant, kleurstoffen het is allemaal op voorraad, mail me maar even.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8 Laatst bewerkt door Soof (15-01-2010 20:08)

ik heb fondant, als het een noodgeval is kan je wat overnemen. maar morgen overdag ben ik zelf niet thuis ;-) savonds wel, of om 8.30. Vanavond kan het ook nog eventueel.

Neem je dromen mee de dag in..

9

Chocoholic schreef:

Hier miss chocolate zelf ;)

Ik heb ook ingredienten hoor, als je wilt kun je in mijn winkeltje komen kijken.
Fondant, kleurstoffen het is allemaal op voorraad, mail me maar even.

Ik wou al zeggen, bianca heeft ook best veel hoor :)

Groetjes Serife..

10

Nou chocoholic ik heb je een mailtje gestuurd alvast bedankt.
Soof zoals je ziet ben ik geholpen toch lief dat je het aangeboden heb, moet zeggen dat iedereen hier toch erg aardig en behulpzaam is onderling, fijn.

11

hoi ik woon in tilburg, heb nog een ongeopeende emmer witte rolfondant (pettince) van de site. en blauwe voedsel kleurstof (ongeopend) mag je overkopen! en je kan het morgen gewoon ophalen als je wilt.... mail me anders ff h_remmelzwaal@hotmail.com

12

Jufhilde ik ben alweer voorzien toch bedankt voor je aanbod.

13

graag gedaan!

14

ik snap niet helemaal waarom dit topic in deze rubriek staat..., maar ik zal hem verplaatsen

[move] ----> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

Een paar weken geleden is er een winkel geopend in Tilburg op het paletplein waar ze kralen verkopen en allerlei workshops geven maar ik zag daar ook een gedeelte met taart spulletjes. Niet heel veel maar wel marsepein,fondant,kleurstoffen en strooisels enzo.
groetjes anita