Onderwerp: Barbie met Blanda schaal maken
Als ik een barbie met een blanda schaal ga maken hoe zet ik dan die barbie erin? Bij de tulband heb je al een gat in het midden. En kan je ook met 1 tulband een barbie taart maken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Barbie met Blanda schaal maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik een barbie met een blanda schaal ga maken hoe zet ik dan die barbie erin? Bij de tulband heb je al een gat in het midden. En kan je ook met 1 tulband een barbie taart maken?
Ik heb eens met een blanda schaal een barbie-taart gemaakt en heb ik gewoon met de appelboor er een gat ingemaakt, toen had ik door dat de barbie nooit in de taart kon want de taart was echt veel te laag. Ik heb er dan maar een piepschuimen laag ondergedaan, je kan ook een extra ronde (of tulband) taart maken om eronder te doen maar bij mij was de taart voor weinig mensen en dan hadden ze echt veel te veel taart gehad. Maar het gaat echt wel met een blanda schaal hoor, gewoon zien dat je taart hoog genoeg komt.
hoi,
Ik heb gewoon de barbie ontleed! Een oude barbie en de benen eraf gehaald. wel lastig maar de taart zelf was met de schaal gewoon te laag.
Gewoon de halve barbie terug vragen, als je het voor iemand anders maakt.
succes
Kirstin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Barbie met Blanda schaal maken