1

Onderwerp: Hallo hallo!!!! Ik ben ...

Mamaleen. Eigenlijk noem ik Marleen maar er was hier reeds iemand met deze naam geregistreerd dus koos ik mamaleen. Zou noemde m'n beste vriendin me vroeger altijd.
Ik ben 31 en mama van Lotte (binnen 2 weken 2 jaar) en er is nog een tweede kindje onderweg. Deze baby verwachten we in mei. Het wordt hoogstwaarschijnlijk ook een meisje maar m'n gyneacoloog wou in een volgende echo eerst nog eens bevestigen.
Ik ben thuisblijfmama. Vroeger werkte ik als medisch uitzendconsulente bij randstad en ik ben afgestudeerd als bachelor in de sociale verpleegkunde.
Ik bak heel graag maar ik maak altijd hetzelfde: marmercake, appelcake, ananascake,...
Ik ontdekte dit forum toen ik op zoek was naar een leuk idee voor een verjaardagstaart voor Lotte haar feest binnen 2 weken. Heb me onmiddellijk geregistreerd en ook al enkele vragen gepost!
Zou dit was heel kort wie ik ben! Als jullie nog vragen hebben: stel ze gerust!

Why stop dreaming when you wake up?

2

Re: Hallo hallo!!!! Ik ben ...

Welkom op het forum en heel veel taartplezier!
Succes met de taart voor Lotte.
We zijn benieuwd naar je creaties!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Hai Marleen,
Welkom op dit leuke en heel leerzame forum.
Je hebt nu in ieder geval al een hele goede reden om lekker aan de slag te gaan met een taart. Veel succes!

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

4

Welkom op het forum!

Veel plezier hier :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

5

Hoi,
Welkom
Leuk om te zien dat er zoveel enthousiaste mensen zijn voor iets als een taart!!!
Ben sinds gisteren aangemeld maar kijk elke keer of er reacties zijn. werkt een beetje verslavend merk ik!   *)

groetjes kirstin
(kekke-taarten)

6

Kirstin: ja, vind het ook verslavend!
Daarnet inkopen gaan doen in aveve: heb nu alles in huis om aan m'n taart te kunnen beginnen!!!!

Why stop dreaming when you wake up?