1

Onderwerp: tractor (voorlopig zonder taart)

Een traktor voor een jongetje dat 4 wordt. Voorlopig nog zonder taart.

http://www.mijnalbum.be/Foto-6RFHUIVT.jpg

2 Laatst bewerkt door Etspaghet (15-01-2010 08:25)

Re: tractor (voorlopig zonder taart)

Wat een schatje!

Maar als ik een tip mag geven, ik zou het witte puntje in zijn ogen nog ietsje kleiner maken, denk dat het net een wat lievere uitstraling geeft :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

mooi gedaan, en ik denk ook dat je nog even de ogen moet bijwerken, hij kijkt nu zo glazig! :s

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

Etspaghet schreef:

Wat een schatje!

Maar als ik een tip mag geven, ik zou het witte puntje in zijn ogen nog ietsje kleiner maken, denk dat het net een wat lievere uitstraling geeft :)

nog een tipje, zorg dat de ''lichtpuntjes, aan dezelfde kant zitten, dus zit er 1 rechts de 2de ook rechts, anders gaat koetje scheel kijken, maar verder, is het een schatje hoor. Ben benieuwd naar het eindresultaart.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

5

Mooi gedaan, heb je die van fondant of marsepein geboetseerd? En is dat goed uitgehard? Ik heb nl. vorige week ook zo'n tractor gemaakt, maar dat was nogal een crime bij het in elkaar zetten. (zie boerderijtaart in taartenparade). Ben benieuwd naar je taart als ie af is.

Bakgroetjes van Marinka!

6

Dank je voor de tips. Ik ga de oogjes zeker aanpassen.

De tractor is volledig uit fondant gemaakt.

7

wow, hij lijkt op die koe van 'barnyard' hahaha mooi hoor

8

Knap gemaakt. Doe je dat gewoon uit je hoofd of heb je er wel een voorbeeld naast?

9

Die zit lekker op de trekker!
Nog een tip van mijn kant geef hem donkere hoorns.
En evt een plukje haar ertussen.
Maakt hem nog echter.

10

Ik ga vandaag de taart maken en alle tips gebruiken.

@ Elsa: Ik zoek naar voorbeelden op het internet en dan probeer ik zelf iets te maken.

11

Annick schreef:

Ik ga vandaag de taart maken en alle tips gebruiken.

@ Elsa: Ik zoek naar voorbeelden op het internet en dan probeer ik zelf iets te maken.

Dank je wel voor je reactie. Wat zouden we zonder internet moeten beginnen ;)? Succes met je taart, ik hou het forum in de gaten!