1

Onderwerp: Wie o wie heeft er chocofondant en kan ik wat van komen (halen)kopen?

HELP
ik heb voor morgen een bestelling van een taart en zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn vorige onderwerp moet ie chocokleur krijgen. Nu zit er dus al 3/4 potje kleurstof in en is ie nog steeds niet mooi bruin van kleur.
Ik woon in Zevenbergen (vlakbij Breda), wie woont er in de buurt en zou ik morgen ongeveer een kilo fondant mogen overnemen?
Of een goede tip om het fondant wat ik al heb gekleurd mooi chocobruin te krijgen hahahaha
alvast bedankt!
liefs ilse

Groetjes, Ilse

2

Re: Wie o wie heeft er chocofondant en kan ik wat van komen (halen)kopen?

ik zag net dat de molen in Terheijden (dat is hier vlakbij) ook bruine kant en klare fondant verkoopt. Zou je daar ook taarten mee kunnen bekleden of is dat meer om te freubelen?

Groetjes, Ilse

3

Zou je het trouwens niet bruin kunnen krijgen met cacao poeder.
Ik zeg ook maar wat hoor.Maar misschien lukt het wel.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

nou ik heb ik geen cacao in huis op het moment, maar goed....het zou nog wel te proberen zijn morgen.
baal echt ontzettend, maar ja...we zullen maar zeggen dat het beginnersfoutje is. had echt geen idee dat dat met kleurstof niet zou lukken.
had speciaal bruin besteld, omdat ik het juist zo moeilijk vond om een mooie kleur bruin te maken, maar ja...
bedankt  voor de tip

Groetjes, Ilse

5

Ilse161080 schreef:

ik zag net dat de molen in Terheijden (dat is hier vlakbij) ook bruine kant en klare fondant verkoopt. Zou je daar ook taarten mee kunnen bekleden of is dat meer om te freubelen?

Ja,hoor,dat kan je heel goed gebruiken om je taart mee te bekleden.
Ik hoop dat je het nog redt.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!