Onderwerp: Boerderijtaart met tractor, koeien en voederkuil...pffffff
Hallo,
Mijn neefje belde met zijn taartwensen: tractor met maishakselaar, voederkuil waar dan de mais in valt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boerderijtaart met tractor, koeien en voederkuil...pffffff
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Mijn neefje belde met zijn taartwensen: tractor met maishakselaar, voederkuil waar dan de mais in valt
Leuke taart!Je tractor is heel goed gelukt!
Mooi!!!!
Ik vind hem geweldig, mag ik hem opslaan?
Ontzettend leuk gemaakt zeg!!!!
Nou dat is zeker een flinke taart. En hij is ook nog eens erg mooi geworden.
Groetjes,
Annette
Waw!!!! Sprakeloos!
vind je "moeilijkste project " erg mooi geworden
Hij is ook wel HELEMAAL te gek! Dit laat ik mijn neefje maar niet zien!
Leuk zeg.
Erg leuk gedaan.
Super leuk 
Prachtig gedaan! Dapper dat je aan zo'n taart durfde te beginnen...
Maarre..... waar is de kiepauto? Van de rand afgekieperd? Whahah ik maak een grapje hoor, ik ben stikjaloers op je taart!
zo niet mijn ding en zo niet mijn kleur maar wat is hij ontzettend gaaf zeg, die koetjes geweldig gewoon... en die tractor vind het echt zo leuk....
Hij is heel leuk geworden, kan mij voorstellen dat hij er heel blij mee was. Mijn tip voor je tractor. Ik had hem niet met marsefond gemaakt. Marsepein hard niet uit. Ik had hem alleen van fondant met tylose gemaakt. Als alle onderdelen goed waren uitgehard in elkaar gezet. Fondant met tylose is niet echt lekker te eten, maar dan had de jarige misschien een leuk aangedenken gehad (zeker omdat je voederbak ook al te eten was).
Gaaaaaaaaaaaaaaaaff!!!!!
Dankjewel allemaal voor de reacties, erg leuk om te lezen!
De tip van de fondant ga ik volgende keer zeker toepassen, bedankt.
En natuurlijk mag iedereen de taart opslaan, daarvoor staat ie hier in de parade, toch? Zo leren we van elkaar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boerderijtaart met tractor, koeien en voederkuil...pffffff