Onderwerp: vlinders en libelles van pastillage
Oh, wat is dit leuk om te doen! Ik heb samen met Rymke lekker een dag zitten knutselen en wil jullie graag het resultaat laten zien.

'
groetjes van Astrid
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vlinders en libelles van pastillage
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh, wat is dit leuk om te doen! Ik heb samen met Rymke lekker een dag zitten knutselen en wil jullie graag het resultaat laten zien.

'
groetjes van Astrid
waaaauw ik vind ze schitterend. pastilage moet ik even op googlen dat ken ik (nog) niet
heel mooi! ik ga t ook een keer proberen want je resultaat is schitterend!
Prachtig!!! En zeer fraai op de foto.
Mag ik jullie kunstwerkjes ter inspiratie gebruiken?
Ja, hoor, natuurlijk. Als ik de foto op internet zet, dan mag iedereen het gewoon ook maken.
Wauw wat een juweeltjes!
Wat een prachtige "koekjes?" ik weet niet zeker of jullie ze nog op een taart gaan verwerken of niet maar het resultaat is echt heel erg mooi! ook ik heb nog nooit van pastillage gehoord maar ik ben dan ook nog erg nieuw hier 
Wow hey, kunstwerkjes hoor!
Wauw! En wat ontzettend mooi op de foto gezet! Prachtig.
Jeetje wat een kunstwerkjes. Werkelijk prachtig. Hoe krijg je die mooie groene en blauwe kleurtjes????
Maar
Jeetje wat een kunstwerkjes. Werkelijk prachtig. Hoe krijg je die mooie groene en blauwe kleurtjes????
deze krijg je door poederverfjes te mengen met alcohol en dan gewoon verven...
Wauw,echt prachtig mooi!!
Ja erg mooi! deze had ik ook nog in mijn favo;s staan om eens te maken!
Geweldig mooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » vlinders en libelles van pastillage