1

Onderwerp: Wat voor zeil??

Ik weet niet of ik het hier neer moet zetten maar mijn vraag was wat voor zeil jullie gebruiken voor over de tafel?
Meter zeil die je van een rol kunt kopen bij de maskramer of blokker of misschien gewoon een platice douchegordijn?

Alvast bedankt

2

Re: Wat voor zeil??

Nee hoor, gewoon dat je per meter bij de blokker e.d. kunt kopen.

Wat ook een onwijs handige tip is, is de bureaulegger van de Ikea. Het heet pr

3

Als je zeil koopt, zou ik gaan voor de doorzichtige variant, dan kun je goed mikken als je hem op zijn kop over je taart gooit ;) Ik heb zelf de iets dikkere genomen, heeft minder last van kreuken.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Idd de doorzichtige en een tip: vouw dit na gebruik NIET op! Er komen kreukels in die er moeilijk tot niet weer uitgaan!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Dank jullie wel voor de tip!!

6

Ik heb het zeil van de markt. Daar verkopen ze het in 3 diktes. Ik heb de dunste kwaliteit om eventueel een grote lap over de taart te kunnen doen (nog niet gebruikt) en de middelste kwaliteit (die ik zelf dubbel op mijn tafel het liggen) voor al het andere werk. En dat werkt perfect. Ik betaalde voor de middelste kwaliteit (dikker dan bij Marskramer)

Groet, Jolanda

7

Als er w

Ik voel me een beetje kiezel...

8

Heeft 1 van jullie laatst nog die onderlegger gekocht bij de Ikea de projs ?
Ik heb op de site gezocht maar kan hem niet vinden.
Wil er graag 1 hebben, maar moet een eindje rijden om bij Ikea te komen, en het zou jammer zijn als ik voor niets ga.
gr Hennie

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/66703500

Dit is m!

Groetjes van Stefanie

10

Zoooooo...dat is snel....dankjewel..Super.

11

Piece of Cake schreef:

Idd de doorzichtige en een tip: vouw dit na gebruik NIET op! Er komen kreukels in die er moeilijk tot niet weer uitgaan!

hihi te laat kom ik nu achter
maar is rollen dan wel handig want t blijft bij mij niet in vorm als ik t oprol...

12

ik rol hem op over mijn pvc pijp...
zo heb ik verschillende setjes liggen.....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

wat handig die tip over het warmmaken van het zeil om zo de kreukels en vouwen eruit te halen! ga ik zeker proberen :)

dan even een ander praktisch vraagje: je vet zo'n zeiltje lekker in met crisco/plantaardig frietvet, maar dan? hoe maken jullie nou dat zeiltje dan schoon als je er klaar mee bent? tot nog toe heb ik het altijd even met warm water afgespoeld, maar misschien is hier iemand met de gouden tip :lol:

14

ik smeer m nergens mee in :o en doe m af met een doekje...

15

als ik hem niet insmeer plakt m'n fondant helaas te veel, dus ik moet wel... :/