1 Laatst bewerkt door marieke84 (14-01-2010 18:06)

Onderwerp: Tip: leuke winkel in Rotterdam

Voor alle forumleden die vaak in Rotterdam komen ik heb me toch een leuke winkel ontdekt.

De waart op de nieuwe binnenweg. Als die al een keer is genoemd sorry dan alvast maar kon via zoeken niet veel erover vinden.

Ben daar vanmiddag geweest op aanraden van een collega. Het staat eigenlijk bekend als een winkel met tropische producten maar ze hebben ook een groot assortiment bakproducten en dan vooral erg veel bakvormen. Ben er echt helemaal blij mee wilde dat gewoon even laten weten.

Dus als je in Rotterdam bent mag je zeker de waart niet overslaan. (het zit trouwens op de nieuwe binnenweg ter hoogte van de heemraadsingel.)

Liefs Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Tip: leuke winkel in Rotterdam

ik neem aan dat je deze winkel niet ter overname of te koop of te leen aanbiedt... :+ daar is de rubriek vraag&aanbod bakspulletjes voor bedoelt namelijk.

Ik ga je even verhuizen naar taartdecoratie algemeen.

verder is het in principe niet de bedoeling dat er een topic geopend wordt voor reclame, maar omdat dit meer een toko is, van wat ik er nu van begrijp, ga ik het wel even in de groep gooien bij het moderator-team en zal ik hem nog niet verwijderen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Klinkt goed! Daar ga ik zeker eens kijken, bedankt!

4

tipsytaartje schreef:

ik neem aan dat je deze winkel niet ter overname of te koop of te leen aanbiedt... :+ daar is de rubriek vraag&aanbod bakspulletjes voor bedoelt namelijk.

Ik ga je even verhuizen naar taartdecoratie algemeen.

verder is het in principe niet de bedoeling dat er een topic geopend wordt voor reclame, maar omdat dit meer een toko is, van wat ik er nu van begrijp, ga ik het wel even in de groep gooien bij het moderator-team en zal ik hem nog niet verwijderen.

Ooow ik bedoelde hem gewoon als tip voor de andere forumleden. Niet als reclame hoor. Sorry als ik dat heb gesuggereerd. En omdat ik vaker tips in de vraag en aanbod-rubriek zag dacht ik dat ik hem in die rubriek kon plaatsen.

Maar het is gewoon echt als een winkeltip echt niet ter reclame want ik kende tot gister de winkel niet eens.

Dus sorry sorry sorry als ik anders overkwam.

Groet,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.