1

Onderwerp: Vrolijke stapel-dummie met sterren voor groep 2

Bij mijn dochter in de klas hebben ze als verjaardagstaart een houten Ernie met een dienblad in zijn hand. Daarop worden dan wat waxine lichtjes gelegd die de jarige mag uitblazen. Niet echt feestelijk vond ik :nooo . Dus heb ik aangeboden een taartje voor de klas te maken. Pfff...soms beloof je wel eens wat... :S. Het leek mij leuk om een circustaart te maken met clowntjes en zo. Nou..dat boetseren werd echt helemaal niets, is niet echt mijn ding dus :).
Dus idee omgegooid met hieronder het resultaat..

(de waxinelichtjes zitten in de potjes met de cijfertjes erop. Dekseltje eraf en blazen maar ;) )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DHTQXWNQ.jpg

Bedankt voor het kijken...en tips zijn altijd welkom!

2

Re: Vrolijke stapel-dummie met sterren voor groep 2

super vrolijk, daar zullen ze wl blij mee zijn

Lekker feestelijk rond.....

3

wow .... echt super gaaf!

4

Leuk idee zeg!

Groetjes Serife..

5

Wat gaaf!

Heb je gewone potjes bekleed of zijn deze speciaal? En de cijfers erop heb je die zelf gemaakt? Wat leuk zeg. Ik hoop, dat ze er lang plezier mee zullen hebben.
Ze zullen wel blij zijn met zo'n moeder.

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

6

Hele leuke taart en superfeestelijk hoor!

7

deffie schreef:

Wat gaaf!

Heb je gewone potjes bekleed of zijn deze speciaal? En de cijfers erop heb je die zelf gemaakt? Wat leuk zeg. Ik hoop, dat ze er lang plezier mee zullen hebben.
Ze zullen wel blij zijn met zo'n moeder.

De potjes zijn ook helemaal van fondant (onderplaatje van fondant, daarop een glas dat iets smaller is met bakpapier bekleed gezet en dan twee ringen om het glas draperen en aan elkaar en de onderplaat vastplakken. Even laten drogen en glas met bakpapier verwijderen. Daarna verder uit laten harden. Het deksltje is een rondje fondant met een kleiner rondje fondant er op geplakt en daarop weer het cijfer).

De cijfers zijn gewoon uitstekers uit de webshop: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=56

8

Heel erg leuk :Y

9

super, bedankt voor je informatie...

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.