Onderwerp: Jesper gaat naar de maan!
Geinspireerd op een taart van Wendy, een heelal taart voor Jesper.
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jesper gaat naar de maan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geinspireerd op een taart van Wendy, een heelal taart voor Jesper.
Wat een leuke taart!
Hoe heb je de maan zo gekleurd gekregen?
Mooi Rianne!!! Echt wat voor Jesper!! :-) Emma, onze oudste, mag woensdag op het feestje van Jesper komen!
groetjes
Dorieke
Wat een prachtige taart! erg mooi gedaan! Mag ik hem opslaan ter inspiratie?
wauw een echte kanjer van een taart ....supergedaan . Vind het een echte jongenstaart!!!!
Leuk. Ben vooral gecharmeerd van je ondertaart.
Wat een leuke taart!
Hoe heb je de maan zo gekleurd gekregen?
Gemarmerd, van elke kleur een rolletje, en die dan in elkaar draaien en oprollen, weer draaien, weer rollen, en uiteindelijk uitrollen. Er is ergens een howto van, maar ik weet niet zo goed waar
Mooi Rianne!!! Echt wat voor Jesper!! :-) Emma, onze oudste, mag woensdag op het feestje van Jesper komen!
groetjes
Dorieke
Ja, ik had al gehoord dat ze jou kenden. Leuk jochie, hij kwam zelf mee om de taart te halen!
mooie taart....super details en geboetseerd manneke
Wauw, wat een gave! Mooi gemarmerd.
hartstikke leuk gedaan
Wat een leuke en mooi gemarmerd!
Leuke taart! Ik vind vooral de astronaut geweldig!
Dorieke schreef:Mooi Rianne!!! Echt wat voor Jesper!! :-) Emma, onze oudste, mag woensdag op het feestje van Jesper komen!
groetjes
Dorieke
Ja, ik had al gehoord dat ze jou kenden. Leuk jochie, hij kwam zelf mee om de taart te halen!
Ze zijn naar de Klankenspeeltuin geweest, errug leuk!! De taart stond samen met Jesper op het bedankkaartje wat ze meekregen :-)
groetjes
Dorieke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jesper gaat naar de maan!