1

Onderwerp: Wie ben ik!?

Hallo allemaal,

Na een tijdje anoniem op deze site te hebben rondgezworven heb ik toch maar besloten om me te registreren als lid.
Mijn naam is Martine, ik ben 36 jaar, getrouwd en heb 2 kids, een zoon van 10 en een dochter van bijna 2 (en dan wordt er natuurlijk weer een taart gemaakt).
Ik woon in Hoensbroek (zuid-limburg).

Ik heb al een aantal taarten gemaakt, bekleed met rolfondant.
Ook heb ik de eerste stapjes boetseren gezet.
De foto's zal ik binnenkort posten, moet eerst even precies uitzoeken hoe dat gaat.
Ik heb geen workshops gedaan (nog niet!), maar alles op voornamelijk deze site opgezocht (De leukste taarten.nl: ga zo door!). Ook filmpjes op YouTube bekeken.
Op de verjaardag van mijn zoon heb ik mijn eerste stapeltaart (mijn 4e taart) gemaakt.

Met andere woorden: ik heb de smaak/taart te pakken!!

Over 3 weken is mijn dochter jarig. Zij is helemaal gek van Minnie Mouse, dus ik wilde een Minnie Mouse taart voor haar maken. Op internet wat voorbeelden bekeken, mijn eigen touch eraan toegevoegd en alles wat ik nodig heb besteld bij de webshop. Ik hoop dat alles vandaag binnenkomt!

Nou goed, dat was een beetje over mezelf.
Wil ik alleen nog zeggen dat ik erg blij ben met deze site en hoop dat mijn familie en vrienden nog lang kunnen genieten van mijn baksels.

Liefs Martine

2

Re: Wie ben ik!?

Hallo Martine,

Welkom op dit forum.
Wil je nog meer genieten van handige tips en how to's
Neem dan gerust eens een kijkje op mijn taarten hyves.
www.bakingdreamcakes.hyves.nl

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

Wow wat een prachtige taarten op je hyvessite!!
Dank je wel Sixy! Ik denk dat ik hier inderdaad nog wel het een en ander van kan opsteken.

Liefs Martine

4

Hallo Martine en anderen,

Ik ben ook nieuw op het forum en ben nog niet zo thuis in de verschillende zoekfuncties, vandaar dat ik even meepost op jou voorstellen. ;)

Ik ben een moeder van 2 jongens (6 en 9) en ik ben leerkracht bao.
Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met taarten maken die anders dan anders waren.
Een x een snoephuisje op school van de kinderen. Een draak bij een afscheid op het kinderdagverblijf. etc... nu ben ik er langzaam verslaafd aan aan het raken en kan  bijna geen taartenboek meer inzien zonder dat het gaat kriebelen dat ik het wil proberen!

Ga volgende week een dag workshop bij Wendy volgen, een bruidstaart maken. Ben erg benieuwd want haar reputatie is haar vooruit gesneld.
Hoop snel meer contact te krijgen met anderen om tips en idee