1

Onderwerp: Een sneeuwpop voor Brr-day op 2e Nieuwjaarsdag!

Mijn zusje is op 2e Kerstdag jarig, maar dit jaar had ze besloten om haar verjaardag pas te vieren op 2e Nieuwjaarsdag ;)!
Voor haar een sneeuwpop die al een poosje op mijn verlanglijstje stond :Y!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7RBKSFIO-G.jpg
Scheef was in 1e instantie niet de bedoeling, maar toen het 1e kapsel uit de nieuwe oven superhoog maar ook superscheef uit de oven kwam heb ik het maar zo gelaten, bij een sneeuwpop is het juist wel grappig toch?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJ6R6X67-G.jpg
Bij het vervoer was de sneeuwpop nog wat schever gaan hangen, maar toen werd 'ie gelukkig bijna aangesneden en dus onthoofd :lol: Iedereen vond 3 laagjes tuinfruitjam en 2 laagjes citroenkwarktaartvulling weer :P :9!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Een sneeuwpop voor Brr-day op 2e Nieuwjaarsdag!

Hij is superleuk geworden yvonne....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Wat een schattige sneeuwpop ;-)erg mooi gemaakt!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

hij is erg leuk enne ik weet niet maar kan jij toveren want hij lijkt wel te zweven met dat bord hihi

5

nickymouse schreef:

hij is erg leuk enne ik weet niet maar kan jij toveren want hij lijkt wel te zweven met dat bord hihi

Hahahahahaha, ziet er erg lollig uit ja...
Mooi plantentafeltje in 'schutkleuren'!

Tot taarts, Yvonne

6

Ja dat heb je met zwevende sneeuwpoppen, die smelten :D Hij is gaaf! Die wantjes zijn leuk :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Hij is leuk! Lekker vrolijk met die sterretjes erbij, en dat scheve is ook grappig!

Ik vind het ook leuk dat we eens een zelfde soort taart hebben gemaakt... Onze gezamenlijke deelname aan de appeltaartwedstrijd was deze dagen meerdere keren onderwerp van gesprek, ik heb de familie het krantenartikel laten zien :D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Jozien schreef:

Ik vind het ook leuk dat we eens een zelfde soort taart hebben gemaakt... Onze gezamenlijke deelname aan de appeltaartwedstrijd was deze dagen meerdere keren onderwerp van gesprek, ik heb de familie het krantenartikel laten zien :D

Weet je dat ik niet eens weet of ik dat artikel heb bewaard? Ben eigenlijk bang van niet.... maar ja.... in ieder geval de gescande versie nog wel :Y!

Tot taarts, Yvonne

9

o maar hij is leuk gemaakt zeg

Leuk zo een scheve sneeuwman. Maar ik hoop wel voor je dat de oven er geen gewoonte van maakt dat de kapsels er scheef uit komen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

11

Sweet Carolyn schreef:

Leuk zo een scheve sneeuwman. Maar ik hoop wel voor je dat de oven er geen gewoonte van maakt dat de kapsels er scheef uit komen.

Uiteindelijk ga ik weer bakken in mijn oude, grote oven die op ons vorige adres in de schuur stond, maar nu in de taarterie in de kelder komt. Dit kapsel is gebakken in de kleine combi-oven in de nieuwe keuken, maar we hebben al zo het idee dat die de warmte niet helemaal eerlijk verdeeld :S!

Tot taarts, Yvonne

12

Wat een leuke sneeuwman, word er vrolijk van!

13

Hij is leuk!

14

heel erg leuk mam:P

Groetjes van Lisette, de dochter van Tom Poes

15

Wat een leuke sneeuwpop,supergrapppig!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Hij ziet er supergaaf uit

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

17

een topsy turvy (the easy way hahaha). heeeel leuk