1

Onderwerp: Ik stel me voor..

Hallo allemaal!

Ik ben Josje 23 jaar jong en ik wil me graag bezig gaan houden met het maken van taarten!
Ik ben nog een leek op dit gebied en hoop dat ik hier wat meer info kan halen..
Ik ben altijd wel creatief geweest met sieraden maken en heb een tijd kaarten gemaakt en dit is mijn volgende expiriment!

Meer over mezelf; mama van Juul (2jaar), relatie, werk part-time, woon nu nog in Brabant maar verhuis binnenkort naar het Limburgse land..

Ik hoop dat ik hier heel veel aan heb en dat ik antwoorden kan krijgen op mijn vragen..

Groetjes!

2

Re: Ik stel me voor..

Hallo josje, welkom op dit forum !!
Als je nog veel meer info en tips zoekt neem dan gerust eens een kijkje op mijn taartenhyves, boordevol info, tips en how to's
www.bakingdreamcakes.hyves.nl

Je bent van harte welkom !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

Welkom op het forum, een inspirerende bron van informatie. Je zal er dus zeker veel aan hebben. Kijk ook naar de faq's en how to's in de linkerbalk.
Verder als je wat specifiekers zoekt, dan is de zoekfunctie (bovenbalk) heel makkelijk.

Succes en veel taartplezier!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom Josje. Nou, hier is alles wat je nodig hebt om kennis en inspiratie op te doen. Dus veel lezen, kijken, zoeken. Bijna alles wat je zou willen weten is al wel eens voorbij gekomen dus gebruik vooral de zoekfunctie. En mocht je er niet uitkomen: er zijn altijd wel hulpvaardige medeforummmers die je kunnen en willen helpen: een superforum! superverslavend!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek