1 Laatst bewerkt door Amarie (23-12-2009 20:01)

Onderwerp: winterse bruidstaart

Gemaakt voor een vriendin die 12,5 jaar getrouwd was.
Ik kreeg geen mooie slierten uit de sugargun,waren allemaal gebrokkeld.Had er al crisco door gekneed,maar dat hielp niet.Iemand tips?

De biscuitkapsels zijn allemaal gevuld met 1 laag kersenvlaaivulling en 2 lagen champagnecr

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: winterse bruidstaart

erg mooi gedaan ! hoe snij je zo mooi dat stukje uit dat over t blauwe heen valt?

leuk gedaan! En wat leuk om te lezen dat de zaal er ook zo mooi uitzag, alles in de zelfde stijl, leuk!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

Wauw wat prachtig!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

5

Kijk, ook al gemist maar nu gelukkig toch gezien (met dank aan de rustige nachtdienst). Erg mooi zeg, het relief, de sneeuw, de bloemen, kleurencombi, helemaal goed!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

6 Laatst bewerkt door Annekehil (09-01-2010 07:20)

Prachtige taart. Heb je voor de sliertjes fondant gebruikt? Ik heb dat eigenlijk ook altijd met fondant. Ik krijg dan al vaak geen beweging in mijn sugargun of moet veeeeel kracht zetten.....

Ik probeer alleen sliertjes te maken van marsefond.... Ik lees mee.

7

helaas geen tips voor de sugargun, ik blijf het lastig vinden. Heb wel gemerkt, dat als ik crisco in het houdertje doe van te voren, dat het iets beter gaat.
Hij is prachtig trouwens.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

mooi gedaan hoor...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Ja ik vind deze ook echt mooi!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Annekehil schreef:

Prachtige taart. Heb je voor de sliertjes fondant gebruikt?

Voor de slierten heb ik marsepein gebruikt.Omdat de sliert er gebrokkeld uit kwam heb ik er crisco door gekneed.Ook de houder had ik met crisco ingesmeerd.Het hielp niet. :( Met fondant heb ik hier geen last van.

@ Reflection: Sorry voor de late reactie.(1e kertstdadg heeft m'n vader een hartinfarct gehad,hij is nu inmiddels gedotterd en weer thuis :) )

Ik heb 1st een lap marsepein uitgerold.Daarna het reli

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

11

schattig!

12

Heel leuk en ook mooi winterse sfeer in de taart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl