1

Onderwerp: Wil me graag even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Marloes 25 jaar en mama van 2 kinderen.
Heb een zoontje van 2 1/2 en een dochtertje van 8 maanden.
Ik ben graag creatief bezig maar taarten maken heb ik nog nooit gedaan...
Ja een appeltaart haha maar meer ook niet.
Nu heb ik met de 2de verjaardag van mijn zoontje door iemand een taart laten maken en vond hem zo mooi dat het me heel leuk leek om het ook te leren en daar lekker creatief mee bezig te kunnen zijn.

Hopelijk gaat me dat ook lukken...
Nu alleen de vraag hoe ga ik dat aanpakken...
Hebben jullie allemaal een workshop/cursus gevolgt of helemaal uit jullie eigen gedaan ?
Zie hier woorden en afkortingen die ik niet eens ken dus daar kom ik niet zo uit alleen ben ik bang ; )

Nou ben benieuwd...
Vind het erg mooi al die creaties die ik hier tegen kom van jullie en hopelijk kan ik zelf ook eens aan de gang gaan.

Groetjes Marloes

2

Re: Wil me graag even voorstellen

Hoi Marloes.

Welkom op dit zeer verslavende forum. Ik ben sinds november taartgek en haal eigenlijk van het forum en de website de meeste tips, info en inspiratie. Wat ik heb gedaan toen ik hier voor het eerst kwam was alle menu's aan klikken en de zoekfunctie heel veel gebruiken.

Ik wens veel forum en bakplezier toe.

Liefs Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

3

Welkom op het forum!

Ik heb wel workshops gevolgd, zowel voor de gezelligheid en het gezamenlijk babbelen over bakken, als voor de tips en weetjes die je daar krijgt.
Soms is het gewoon even makkelijk om te zien hoe iets gedaan wordt.

Ik ben nu zelfs bezig met de PME-cursus (grote cursus die afsluit met certificaat) en dat is echt heel leerzaam.

Succes in ieder geval met bakken en met alle informatie op het forum kom je ook een heel eind hoor!
Goed en op je gemak alles lezen. De zoekfunctie (boven in de balk) is ook erg nuttig.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welkom op dit leuke forum!!
En veel kijk , lees en bakplezier!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl