1

Onderwerp: Paardentaart

Een groene taart met paard en rozet was het verzoek... en dit is het geworden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTLM8WW7.jpg

Gevuld met 3 lagen botercr

2

Re: Paardentaart

Leuk gedaan!!!

3

heel knap!!

4

Wauw!!
Hoe heb je dat paard zo mooi gemaakt?
Met een mal of gewoon zo?

5

Mooi hoor, vooral het paardje vind ik heel knap

6

Mooie taart!

"Life begins where your comfortzone ends."

7

heel mooi!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

mooi! en wat een knap paard.... zelf gemaakt??? hartstikke top!

9

Wat een prachtig paard!! Knap geboetseerd hoor, wou dat ik dat ook kon :).

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

10

Mooie taart en mooi geboetseerd!!

Groetjes Willy

11

H

12

wat een prachtig geboetseerd paard zeg... wow!

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

13

Je paard is inderdaad prachtig geboetseerd.. je ziet nergens dat de benen erop zijn gelegd.. alles loopt mooi in elkaar over.. ben ik ook wel heel beniewd hoe je dat hebt gemaakt. Je medaille vind ik ook heel mooi (echt) uitzien. Klasse hoor!

14

Je paard is echt super mooi! Hij heeft iets magisch, beetje eenhoornachtig misschien komt het door zijn witte kleur! Maar ik vind hem prachtig

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

15

Prachtige paardentaart....en zoals al diverse malen gezegd....je paard is schitterend.
Mijn oudste dochter is helemaal paardengek, en wil ook een paardentaart voor haar verjaardag, dus als je het goed vind zet ik deze taart in mijn inspiratiehoekje.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

16

Knappe strakke taart! En super geboetseerd!

17

Er valt niets meer aan toe te voegen, ik sluit me bij de andere leden aan!

18

Ik vind de taart echt super leuk!!

19

wauw...

kan je mij vertellen hoe je het paard gedaan heb.. ik moet er ook eentje maken voor een vriendin van me,

please...

kus

20

Leuk om te horen dat jullie het paardje zo mooi vinden. Ik heb het helemaal zelf geboetseerd. Ik heb geen how to of zo maar mijn dochter heeft van Schleich (speelgoedmerk) een aantal standbeeldjes van paarden en die heb ik erbij gepakt en zo goed mogelijk nagemaakt van fondant met tylose. Eerst het lijf met nek, toen de benen stuk voor stuk eraan plakken en net zolang wrijven (wel zachtjes natuurlijk) totdat je de lijnen niet meer ziet. En als laatste het hoofd wat ik wel met een stukje spagetti heb vastgemaakt. De manen zijn met de sugarcraftgun gemaakt. (gaat ook steeds makkelijker!) Dit was trouwens het 2e paardje dat ik had gemaakt, de eerste was een stuk minder mooi, ik zal kijken of ik daar nog een foto van kan vinden.... Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.....
groetjes
Eveline