Re: Zoetsappige bruidstaart & nog 'n ander stapeltje
Mooie strakke taarten. Schitterend gedaan Jac!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zoetsappige bruidstaart & nog 'n ander stapeltje
Mooie strakke taarten. Schitterend gedaan Jac!
h
heerlijk die zoetsappige bruidstaart! Wat is hij strak!! En de andere stapel is ook heel mooi, leuk met die lintjes erom.
Wat een prachtige, strakke taarten. Helemaal mooi!
Net als Sas vraag ik me af hoe jouw roosjes gemaakt zijn......
de roze taart vind ik echt een plaatje!!! zo mooi
Leuke taarten de onderste zet ik bij mijn favorieten!!
Wat een mooie stapels!!
Ik vind vooral de bovenste leuk! Mooi strak en een leuke kleurencombi:)
Wat een plaatje,heel mooi gedaan.
super sjieke taart, en super lief
Wat een mooie stapels! Prachtig gedaan.
Heel mooi.
Mooi hoor.
Jac, ik heb jou n paar weken terug gemaild... heb je die wel ontvangen??
Oeps ...... inmiddels heb je mail
Thanks allemaal voor de complimenten! Inmiddels heb ik van 't koppel begrepen dat de gasten allemaal vol lof waren over de taart. Er was alleen even een klein misverstandje. De bediening wilde 'm nl. niet aansnijden omdat ze dachten dat 't een dummy was
De roosjes zijn overigens inderdaad gemaakt volgens de Quick and Easy methode die Carin destijds heeft gepost. De how to staat in de betreffende forumrubriek.
Wat een prachige bruidstaart.. die roosjes... jemmig wat een werk zeg!
Ook heel leuk die bloemetje in de ruiten.. vind het alleen een beetje jammer dat je het onderbord ziet van de bovenste taart. Nijntje is ook een schatje.
.. vind het alleen een beetje jammer dat je het onderbord ziet van de bovenste taart.
???? ...... ik denk dat je dat zilveren randje bedoeld???? Dat is niet het onderbord hoor, maar een zilver lintje wat om het roze lint zit gespannen.
erg mooi!
Beide prachtige taarten!
Echt mooie stapels en zo strak
Super mooi, de roze taart is mijn favourit, ook heel erg leuk gedaan met dat silvere onderboardje ook op de bovenste taart!
Wat een prachtige taart zeg..hele mooie kleuren combinatie
Prachtige taart!
Ohhh, wat een plaatje van een taart heb je weer gemaakt Jaqueline, en Nijn is natuurlijk ook lief.
Ohhh, wat een plaatje van een taart heb je weer gemaakt Jaqueline, en Nijn is natuurlijk ook lief.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zoetsappige bruidstaart & nog 'n ander stapeltje