Onderwerp: rose met strik
Deze strik taart was heel leuk om te maken lang geleden dat ik een strik gemaakt heb,gelukkig heb ik niet verleerd 
groetjes
Marcia

mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rose met strik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze strik taart was heel leuk om te maken lang geleden dat ik een strik gemaakt heb,gelukkig heb ik niet verleerd 
groetjes
Marcia

o wat een mooie en die glans,met wat is dat gedaan ,als ik vragen mag,ga me zeker een keer aan wagen,lijkt me heel leuk.
groetjes Carla
Nice hoor!
echt leuk, die strik met reli
Mooie, zachte kleuren heb je gebruikt. En de strik is heel mooi met dat relief erin!
o wat en mooie en die glans,met wat is dat gedaan ,als ik vragen mag,ga me zeker een keer aan wagen,lijkt me heel leuk.
groetjes Carla
Bedankt!!!Natuurlijk mag jij vragen ,op de taart heb ik deze gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3323
en op de strik:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3280
Beide producten zijn bij de webshop te koop...
echt leuk, die strik met reli
keep on dreaming...
dank je wel ,weer een tip erbij haha.
groetjes Carla
Ik lees dat "RD Decorative Sparkles Stardust - Pink" niet zo geschikt is voor consumptie alleen voor decoratie. Veeg je het dan van de taart vlak voor het aansnijden of eet je het toch op? Ik heb die sparkles nog niet willen bestellen omdat ik dacht dat je het echt niet mocht opeten.
H
Die spiraaltjes, zijn dat dunne strookjes suikerpasta met tylose die je bv rond een potlood gedraaid hebt? Krijg je die daar dan nog makkelijk van? Leuk effect.
Strikken doen het bij mij altijd goed en leuk die parels aan
Ik lees dat "RD Decorative Sparkles Stardust - Pink" niet zo geschikt is voor consumptie alleen voor decoratie. Veeg je het dan van de taart vlak voor het aansnijden of eet je het toch op? Ik heb die sparkles nog niet willen bestellen omdat ik dacht dat je het echt niet mocht opeten.
H
keep on dreaming...
Strikken doen het bij mij altijd goed en leuk die parels aan
keep on dreaming...
leuk drukwerk in de rozen..
die komt van de action. heb je een foto hoe dat eruit ziet. dan kan ik mssn nog op speurtocht of ze eht nog hebben 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rose met strik