1

Onderwerp: Taart met geld

Ik wil een taart maken er geld in of id doen.geen boobie's.  heeft iemand een leuk idee,zo lullig als iemand het geld heeft voor wie het niet bedoeld is.

2 Laatst bewerkt door Pooh (11-01-2010 14:38)

Re: Taart met geld

Je zou een spaarvarken kunnen maken, Ottolien had laatst een leuke gepost. Je vraag wordt trouwens wel verplaatst, zie sticky van deze rubriek.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

ideeen vragen voor decoratie horen in de rubriek decoreren. zoals pooh al zei kun je info over rubrieken vinden in de sticky's

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

volgens mij gaat dit niet over decoreren, maar wil ze gewoon echt geld binnen in de taart doen. Of heb ik het nu helemaal mis? Ik gok dus op bakken en vullen.

En taartmonster, misschien is het een idee om een stapeltje te maken en dan het geld alleen in het bovenste taartje te doen en de visite dan een stuk van de onderste te geven??

If life gives you lemons, make lemoncurd.

owwww.... niet goed gelezen.... oops O-)

[move] ---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ja ik zou sowieso de taart waar het geld los inzit niet serveren.. Geld is namelijk best wel onhygienisch. Dus of je moet het goed verpakken in folie oid of inderdaad wat Mirjam5 zegt :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

7

Dit vond ik wel een leuk ideetje:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=77522

ja ik wilde iid het geld verpakken en dan in de taart  de taart is ook niet voor de visitie maar gewoon als een soort pakje

ja die tas is iid leuk maar niet voor een jongen van 17.

10

taartmonster schreef:

ja die tas is iid leuk maar niet voor een jongen van 17.

Nee, dat snap ik! Maar dan er iets van een gereedschapskistje of schatkistje van maken? ........denkt nog ff verder

11

je mag stoppen met denken het is een spaarvarken geworden.
altans als het goed is wordt hij dat morgen.
dank je .
----------------------------------------------------------------------------

www.be-cake.nl

12

Ik heb er gewoon een keer geld tussen gedaan, eerst vulling en toen het geld, dat gelamineerd was ertussen. Is erg leuk gevonden. Moet je natuurlijk wel een lamineeraparaat hebben.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.