Onderwerp: Waar koop ik marshmallow fluff ?
Waar kan ik marshmallow fluff kopen? Ik wil namelijk dit recept maken voor bovenop mijn cupcakes:
http://cherryfizz.nl/marshmallow-botercreme/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar koop ik marshmallow fluff ?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Waar kan ik marshmallow fluff kopen? Ik wil namelijk dit recept maken voor bovenop mijn cupcakes:
http://cherryfizz.nl/marshmallow-botercreme/
Vaak bij de C1000 bij de buitenlandse producten...even goed zoeken..
En de AH heeft dit ook nog weleens in het assortiment.
Alleen weet ik niet of dit in Hengelo ook het geval is :-)
Hier bij de Jan Linders...........bij de jams en pasta
Het probleem is inderdaad mijn woonplaats; een miniscuul klein kutdorpje haha.
We hebben hier een plus, AH en super de boer (dat dan weer wel in een klein gat haha)
Haha, hier een C1000, Aldi en Albert Heijn...
En volgens mij is Hengelo groter dan Epe!
Misschien fluff zelf maken? Ik at het vroeger
op een eierkoek.....dat is echt heel lekker!
Er is 2x een Hengelo. Hengelo in Overijssel (grote stad) en... mijn Hengelo (een klein dorpje).
Ik kan me vaag herinneren dat ik het ergens heb gezien maar volgensmij was dat in de Real, een Duitse supermarkt. Misschien moet ik daar van het weekend maar eens heen want volgensmij heb je daar nog meer geweldige spullen voor het bakken :$.
in je link staat dat je het bij jumbo kan kopen
jeej veel reacties ineens
Ja opzich, Jumbo is te doen maar dan moet ik naar Doetinchem rijden. Of jaaa!!!! Woensdag kom ik in Zutphen om mijn kookboeken op te halen! Daar zit een Jumbo in de buurt! Oehhhhh. Maar ik heb eigenlijk geen gedult :$.
Er is 2x een Hengelo. Hengelo in Overijssel (grote stad) en... mijn Hengelo (een klein dorpje).
Ohja, sorry! :-)
Maar bij de Jumbo dus...misschien een stad/groter dorp in de buurt die dat heeft?
geen geduld,... hehe dat ken ik, vervelend he
Ik denk dat ik van het weekend naar de Real rij in Bocholt! Half uurtje rijden en oohh als ik daar alleen t schap van de soorten negerzoenen zie. De keuze in negerzoenen is onwaarschijnlijk!!!! Ja dat vind ik een goed idee. Even kijken of mn tante en moeder zin hebben om mee te gaan, die kunnen zich echt uitleven in die gigantische supermarkten haha.
Als je woensdag toch in zutphen ben superdeboer de brink heeft et.... tussen de jam en pindakaas en Jumbo ook.
Oh super! Je woont dus in Zutphen haha. Je weet zeker niet toevallig of ze het bij de Jumbo in ieder geval hebben? En de Brink.. waar zit dat ook alweer in de buurt? Ik haal namelijk alles door elkaar.
Ik vind de jumbo hier echt 10X niks dus ik ga er bijna nooit.. dus of ze et nu zeker heb weet ik niet..
Super de boer de brink is op de emmerikseweg.
Oh dat is daar ook toch? Ik moet aan de thorbeckesingel zijn woensdag. Ik zit echt diep na te denken waar die Super de Boer dan zit...
Zit dat bij dat mini 'winkel'centrumpje?
anders even op maps.google.nl kijken
adres even op website opzoeken
anders even op maps.google.nl kijken
adres even op website opzoeken
Ik ben niet zo goed in straatnamen onthouden. Als je zegt het zit dichtbij (een winkelnaam) dan weet ik het pas haha. *shopaholic*
google heeft streetview in sommige plaatsen, kun je online door de winkelstraat wandelen zeg maar
weet alleen niet of het ook daar zo is
google heeft streetview in sommige plaatsen, kun je online door de winkelstraat wandelen zeg maar
weet alleen niet of het ook daar zo is
Helaas, even gekeken maar Zutphen De Brink heeft dat niet
http://maps.google.nl/maps?rlz=1C1CHMI_ … CAgQ8gEwAA
wanneer je ver genoeg inzoomt staat erbij welke winkels er nog meer zitten
misschien heb je daar iets aan
het lijkt wel een klein winkelcentrumpje idd
ps: moet ik wel goede link doen
Haha oke. Sorry soms ben ik zo druk met zoeken dat ik gewoon niet verder kijk dan mijn neus lang is en dan klik ik weer verder. Maar ik heb trouwens ook mijn moeder kunnen overhalen om gezellig met mij naar de Duitse supermarkt Real te gaan zaterdag. Ik kan niet wachten!
wat is dat voor supermarkt dan? en waar zit die?
wat is dat voor supermarkt dan? en waar zit die?
De Real zit in Bocholt. Echt een gigantische supermarkt. De stelling met negerzoenen is netzo groot als een standaard schap met frisdrank haha. Ik droom elke nacht over die negerzoenen. Vooral de negerzoenen met kokos erop! Dus dat wordt weer inslaan, ik kan ze hier in de buurt nergens kopen.
En daar heb ik dus volgensmij ook de Marshmellow Fluff gezien (hoogstwaarschijnlijk). En ik hoop dat er een heleboel leuke bakspulletjes te vinden zijn.
www.real.de
(een supermarkt waar ze zelfs scooters en fitness-apparatuur hebben )
hehe ahhh zo'n supermarkt
ken ze nog van vakanties
je kunt er bijna een dag in rondlopen en dan heb je nog niet alle producten kunnen bekijken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar koop ik marshmallow fluff ?