1

Onderwerp: Love grows... Kennie& me! Hoe is het bij jullie?

Misschien hoort dit eigenlijk bij "babbel" (zo ja sorry voor het verkeerd plaatsen), maar ik ben benieuwd...

Hoe is het met de nieuwbakken Kennie-bezitsters? Ik heb 'm bij de Makro gekocht en deze doet het echt hoor! Wel heb ik wat tips opgevolgd zoals de bak voorverwarmen en de eieren ook, en het beslag wordt steeds mooier!
Heb ook al prachtige botercr

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: Love grows... Kennie& me! Hoe is het bij jullie?

ach liefde...
hij doet z'n werk goed, net als z'n kleine broertje philips :)
ik ben wel heel blij dat ik nu gewoon maar 1 x hoef te mixen voor een iets grotere taart!

3

Ja, hier ook sinds een paar weken een Kenny. Heeeel blij, ik ben dol op bakken en nu ik niet meer 10 minuten aan een stuk met die mixer hoef te zwaaien is het helemaal een feestje geworden.

'Dieting is no piece of cake'

4

Ik ben helemaal in mijn nopjes met de kennie! Hij doet het prima!

De merinque botercreme die ik wekelijks maak, is nu een verademing om te maken haha! (deed ik eerst met de handmixer..)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5

Ja hoor, ik ben zo blij dat ik net een 2de besteld heb!! Haha, nee hoor, wel besteld maar niet voor mij. Kadootje voor m'n schoonmoeder van de kinderen. Ze vond die van mij nl zo mooi!!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

ik heb de kennie km336 en bevalt me best maar ik heb ook de van de lidle en dat was ook geen miskoop.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Ha, ik had helemaal geen notificaties van dit bericht gehad dus dacht dat er geen antwoorden op waren, maar toch dus!

Ik ben echt helemaal gelukkig met m'n Kennie. Botercr

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

8

Ik wil ook, ik wil ook! Nu nog maar een leuke aanbieding afwachten. Voor de Makro was ik toen net te laat :-(

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

9

Hij is geweldig, tot nu toe heb ik alleen maar lof voor mijn rode gevaarte

10 Laatst bewerkt door bibo6c (21-01-2010 00:16)

mijn kennie is mijn baby, ik heb alles mee gedaan, bc, beslag, meringue en zelfs brooddeeg kneden. HEERLIJK

11

ik ben heel erg blij met mn kennie. Het scheelt zo veel tijd met het maken van alles en daarnaast is alles echt 10x luchtiger dan met de handmixer. Soms vragen de mensen wat voor mousse ik gebruikt heb en dan moet ik zeggen dat het bc is hahah

12

En, welk type hebben jullie dan?

gr
Jeannette

Groetjes Jeannette

13

wij hebben nog steeds een "blinddate". is 3 januari besteld maar zijn lever problemen dus.....grrrrrrr moet nog even geduld hebben.