1

Onderwerp: ook deze taart wil zich voorstellen

hoi, Ik bak al een aantal jaren en dan versieren met slagroom ed, met beetje surfen kwam k hier en ben verkocht!
Ik denk ik ben best een crea thea dus dat moet mij ook lukken.
Ik ben noel 27 en woonachtig in tilburg. Ik heb een dochtertje die word volgende wk 1 dus mooie gelegenheid om te proberen dacht ik zo.
Ik wilde eigenlijk een hello kitty taart maken maar eerlijk als ik ben daar heeft ze eigenlijk niks mee. Ze is gek van de droomtuin, nieuwe versie van teletubbies zeg maar. Dit komt net "in" in nl. Dus ik maak een taart met onze favoriet Iggle Piggle,
Als ie klaar is zal ik een foto showen.
Nu ben ik zo zeker van mezelf dat ik het leuk zou vinden om een site te maken en eventueel aarten op bestelling te gaan maken, en nu komt het ik krijg ook een honden afdeling. Dit doe ik zo wel eens voor vrienden, honden koekjes met verschillende smaakjes, dieet koekje, glutenvrij koekje. en heb recept voor lever en kip taart dus leek me grappig toch. Ach het houd me weer van de straat zullen we maar zeggen :-)
Erg leuk hier en we zullen elkaar wel vaker lezen.
groetjes

2

Re: ook deze taart wil zich voorstellen

Van harte welkom en heel veel plezier met bakken, ook voor de hondjes :)

3

Hoi Noel,

Leuk, weer iemand uit Tilburg erbij. Wij houden regelmatig frobelavonden, misschien vind je het leuk om ook eens te komen?
In ieder geval veel succes met je nieuwe hobby!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

helmaal gewelig met de hondjes... heel veel succes met de eerste taart en we zien hem graag geposte!