Onderwerp: wie oh wie
wie heeft er een leuk idee voor een taart die naar een verpleegkundige moet, ik heb al zitten googlen maar kan niets vinden
ze zit nog in opleiding
wie kan me helpen
groetjes diana
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie oh wie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie heeft er een leuk idee voor een taart die naar een verpleegkundige moet, ik heb al zitten googlen maar kan niets vinden
ze zit nog in opleiding
wie kan me helpen
groetjes diana
Ik heb vorige week een boltaartje moeten maken voor een thuiszorgverpleegkundige die haar "prik-diploma" had gehaald en heb op de taart een injectiespuit gemaakt en er verder allemaal pleisters op geplakt...
Het is niet helemaal voor een verpleegkundige, maar misschien heb je er iets aan?
De foto staat helaas nog niet op m'n site...
Succes ermee!
Groetjes Liesbeth
Ik heb een tijdje geleden een taart gemaakt voor een lerares die ook verpleegkundige was, ik had een taart gemaakt in de vorm van een schoolbord met allemaal schoolstof erop (1+1=2 etc) en daarom heen had ik allemaal verpleegsterattributen geboetseerd: stethoscoop, thermometer en natuurlijk een spuit.
Heb je daar wat aan?
Als je op cakecentral.com naar nurse zoekt, krijg je echt onwijs veel leuke taarten, zoals deze bijvoorbeeld:
Is trouwens niet voor in de babbel, maar meer bij taartdecoratie, dus ik rapporteer je even...
Een tijd geleden was hier ook een "overhemdtaart" gemaakt maar dan voor iemand van de verpleging of arts. Heel leuk met pleisters, stethoscoop, pen, spuit etc etc..
helaas kan ik je niet aan de foto helpen (heb hem zelf niet opgeslagen)
Dit is inderdaad een vraag voor de rubriek 'Decoreren'
*POEF*
deze word er bedoeld denk ik
ik heb hem wel opgeslagen
hahah ging ff fout sorry
http://img192.imageshack.us/img192/2259 … jpbbgz.jpg
hahah ging ff fout sorry
ja precies dit was hem!! (zo leuk)
hoi meiden
erg bedankt hier heb ik wat aan!!! ik ga gelijk aan de slag!!
en sorry dat ik hem in de verkeerde topic plaatste!
groetjes diana
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie oh wie