1

Onderwerp: Biscout recht doorsnijden

Ik kijk telkens met bewondering hoe jullie de biscout zo betjes doorgesneden krijgen..
Ik heb een taartsnijder, ik snijd eerst de taart rondom in en dan trek ik de snijder erdoor, maar de biscout lijkt wel te luchtig,in het midden trekt hij hele vlokken mee, dus word het helemaal hobbelig binnenin..
Wat doe ik fout?

2

Re: Biscout recht doorsnijden

Ik heb geen taartzaagje, doe het gewoon met een mes maar moet je geen zaagbeweging maken ipv trekken?

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Yup, je moet inderdaad een zaagbeweging maken en niet te snel willen, dan trek je het biscuit juist kapot. Rustig aan, dan lukt het.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Jaa idd, dan doe ik het echt gewoon fout..
Ik trek de draad erdoor ipv te zagen...
bedankt voor de tips!!

5

En in principe hoef je dan ook niet eerst helemaal rondom je taart in te snijden; alleen waar je begint en dan rustig 'zagen'.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

en als je te veel vlokken mee trekt, is je kapsel misschien ook nog te vers/ te warm?
goed laten afkoelen, dan pas snijden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

tipsytaartje schreef:

en als je te veel vlokken mee trekt, is je kapsel misschien ook nog te vers/ te warm?
goed laten afkoelen, dan pas snijden

De laatste keer heb ik gewacht tot de volgende dag voordat ik het kapsel ging snijden...
Is dat te vroeg?

8

Ik probeerde eerst zelf te snijden met een mes, maar sinds ik de taartzaag heb wil ik niks anders. Vindt m super!

Groetjes Serife..

9

mischien heb ik niet de goede taartzaag?
ik heb deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3209

10

o nee, 1 dag wachten is tijd zat! :) je hebt wel de goede taartzaag.

echjt vaak heen en weer gaan en niet verwachten dat hij er zo hups door heen zaagt. eventueel 1 klein beginnetje maken met een mesje, dan de zaag er tegen aan zetten en zagen maar! :)

(tijd voor een filmpje denk ik.... kwebbel!!!!!! :) )

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Jaaa een filmpje zou ideaal zijn!!