1

Onderwerp: kon het niet laten, weer een taartje

na mijn verjaardag van donderdag, had ik alweer zin in taartjes bakken.
ging met wat horten en stoten, maar het is gelukt.
wilde een taartje maken voor mijn vriend en zijn OR collega's. die zijn druk bezig met een fusie van 2 bedrijven en kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken (nou ja, in dit geval, een taart in de mond ;))
maar ja, eerste bisquit mislukte... toen had ik nog maar 2 eieren, dus dag erna (was al laat) even naar de buren geweest en daar eieren gehaald (lang leve buren, anders had ik de vullingen, die ik uit de vriezer had gehaald, kunnen weggooien)
bisquit bakken, vullen, afsmeren...hmmm beetje weinig botercreme... maar goed, had niet meer, dus heb het er maar mee gedaan (eigen schuld :P)
halve middag bezig geweest met een plaatje voor op de taart en em dan verkl*ten met mijn poging tot vingers verven (iemand tips voor verven?)
Direct ook maar eens marmeren proberen Dat vind ik echt leuk lijken :D

hij is gevuld met een dikke laag frambozenmousse en een laag limoenbavarois.

http://lh5.ggpht.com/_0-qIfRARfmk/S0oUn2SLnII/AAAAAAAABhc/Keik8m8ti-g/bewerkt%20Afbeelding%20011.JPG
http://lh5.ggpht.com/_0-qIfRARfmk/S0oUntMEhrI/AAAAAAAABhY/vpWmcp9l6RQ/bewerkt%20Afbeelding%20007.JPG

Alle tips zijn meer dan welkom!

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

Re: kon het niet laten, weer een taartje

Wat een leuk idee, die puzzel stukjes voor een fusie!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

zit ook nog weer een leuk verhaal aan...
ik had dat plaatje uitgezocht en liet em aan mijn vriend zien.
pakt laptop af, zoekt in zijn bestanden en laat ie een pps zien die tijdens een personeelsmeeting was gebruikt, om de fusie toe te lichten...
blijken ze precies zelfde plaatje te hebben gebruikt.... hoezo toeval :D
maar ik vond em ook heel toepasselijk :D

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

da's heel toevallig maar wel heel erg leuk, en vind het een leuke taart geworden!!

5

mooi taartje hoor! had enkele dagen geleden het zelfde voor met schilderen, je kan dit met een beetje alcohol (dezelfde als waarmee je de verf hebt gemaakt) er terug afhalen, bij mij werkte dit toch ;).