1 Laatst bewerkt door deborah74 (23-12-2009 11:22)

Onderwerp: Allereerste taart Teletubbies

Voor de verjaardag van mijn zoon wou ik eerst eigenlijk gewoon een slagroom taart bij de Hema kopen en hierop dan de teletubbie poppetjes zetten, maar na een beetje speuren op internet een leuk voorbeeld gevonden bij taartnouveau.nl en zelf aan de slag gegaan.
Nog nooit eerder gedaan dus eerst maar even de cursus van Teleac bekeken en toen de gok gewaagd.
Na vele uurtjes zweten zie hier het resultaat.

http://www.cig.canon-europe.com/ph/OPA/aig/K1ugYKz0J47sCNBM3603ksK1pmMw000101563kskXLSnKK0pmg.jpg
http://www.cig.canon-europe.com/ph/OPA/aig/Jlsmgwd2po0L1iXx0503npK1pmMw000101583kskXLSnKK0pmg.jpg
De taart gevuld met viervruchtenjam en botercreme.
Viel zeer in de smaak !

Edit door Nathalie: als je de afbeeldinglocatie kopieert vanuit de layout weergave van je album dan krijg je dit formaat wat veel fijner kijkt ;) Als je dan de url plakt tussen [img]en[/img] dan zien we de foto's direct

2 Laatst bewerkt door www.wenseentaart.nl (23-12-2009 11:33)

Re: Allereerste taart Teletubbies

Leuk! En zeker vooral voor je eerste, als het goed is komt die hier nu direkt te staan

deborah, kan je asjeblieft je foto verkleinen???

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

leuke taart!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

5

Dat ziet er gezellig uit bij de teletubbies.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Wat een gezellige en leuke taart! Gefeliciteerd met je kleine!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

7

Natuurlijk is deze leuke taart een succes geweest! Ik heb je foto's aangepast ;)

8

ik zie geen taart???

Jammer

Iedereen heeft positieve en negatieve PLUSpunten

9

Ik zie ook geen taart!!!!