Onderwerp: mijn eerste petit fours
mijn eerste petit fours. minitaartjes van 6 1/2 cm en 6 cm hoog.
8x chococreme en 8x aardbeienmouse.

groetels
Ester
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste petit fours
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn eerste petit fours. minitaartjes van 6 1/2 cm en 6 cm hoog.
8x chococreme en 8x aardbeienmouse.

groetels
Ester
Mooi en wat strak gesneden!!!! Nog tips.....?
Mooi en wat strak gesneden!!!! Nog tips.....?
tja....met een glad recht mes de fondant gesneden en met een kartelmes de taartjes. Dus eerst de fondant gesneden tot aan de biscuit en dan met het andere mes de rest gesneden... Een hardere vulling gaat makkelijker dan een zachte (mouse)
Met prikkertjes aangegeven waar dat ik moest snijden
Oke. Bedankt voor je tips. Daar heb ik wat aan!!!! 
Mooi zeg! Strakke vierkanten. Die vuurpijl is erg leuk!
Sjiek! Ik ga me dr toch ook eens aan wagen al moet ik toch wel nog een vierkant bakblik. Es kijken of DCE me wat brengt volgende week.
Mooi hoor, ik vindt vooral de kleuren combi erg leuk
Nou dat is "perfect" gelukt!!!
Ben ff tips aan het verzamelen, aangezien ik van het weekend 50 petit fours moet maken. Deze zien er wel erg mooi en strak uit. Ik hoop dat het mij ook gaat lukken, bedankt in ieder geval voor je tips.....
heel mooi zeg! Het is een plaatje
heel mooi, ga ik strakkies ook maken voor op de creche, ben benieuwd of het lukt
Wauw erg strak.. binnenkort toch ook een keer proberen
heel mooi, ga ik strakkies ook maken voor op de creche, ben benieuwd of het lukt
was ook mijn eerste keer...gewoon rustig aan snijden en je mes goed schoonmaken na elke snijsessie!!! Anders gaat de vulling aan de zijkant van je bsicuit zitten en dat is niet mooi/netjes.
Wat heb je dat mooi gedaan! Ziet er mooi en lekker uit.
Ze zien er echt prachtig uit!
Mooi en heel leuk,mag er binnenkort ook veel maken,schoonouders 40 jaar getrouwd!
Petje af hoor! Heel mooi.
Die zijn leuk! Maar vooral: strak gesneden! Daarmee valt of staat een mooie petit fours vind ik! Mag over 2 weken 12 petit fours maken dus was op zoek naar tips. Bedankt dus voor je snij-instructie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste petit fours