Onderwerp: kitty, roze en bloemetjes
deze taart voor Liv gemaakt en gevuld met twee lagen melk ganache.
Tevens eens anjers proberen te maken met de uitstekers....is enigszinds gelukt dacht ik...

groet
Ester
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kitty, roze en bloemetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze taart voor Liv gemaakt en gevuld met twee lagen melk ganache.
Tevens eens anjers proberen te maken met de uitstekers....is enigszinds gelukt dacht ik...

groet
Ester
He die is mooi geworden. Die uitstekers wil ik ook hebben!!
super lief taartje
Hele lieve Kitty 
Wat een mooie lieve taart
Die anjers zijn super gaaf!
Mooi hoor! Erg leuk met die roze blaadjes
Wat een schatje!
heel mooi...
erg goed gelukt, zowel de taart als de anjers!! prachtige bloem zo, welke uitsteker heb je dan?
Wow, dat lijkt me heel veel werk!
Ik vind je taart, je kitty
wauw! schitterend. en die anjers zijn zo mooi, ik ga die uitstekers ook bestellen.
moet je dan verschillende maten op elkaar leggen of is het een kwestie van vouwen en oprollen?
welke maat van bloemvorm heb je gebruikt? ik wil me er eentje bestellen maar ben aan het twijfelen welke maat ik zou nemen. die van jou lijkt precies goed te zijn.
welke maat van bloemvorm heb je gebruikt? ik wil me er eentje bestellen maar ben aan het twijfelen welke maat ik zou nemen. die van jou lijkt precies goed te zijn.
10x3 " of te wel 25,4 cm x 7,6 cm
Groet
Ester
Wat mooi zeg,hoop ooit ook nog zo'n mooie taart te maken!!!!
Wat een super cute taartje.. je anjer is heel mooi gelukt.
wauw! schitterend. en die anjers zijn zo mooi, ik ga die uitstekers ook bestellen.
moet je dan verschillende maten op elkaar leggen of is het een kwestie van vouwen en oprollen?
Ik heb een set van 3 maten gekocht en heb fondant met tylose uitgerold. Deandjes dunner gemaakt met zo een bal/bol uiteinde van je tool. Dan bij elkaar gepakt.
Ik heb wel van binnen naar buiten van klein naar groot gewerkt anders werden de buitenste blaadjes heel klein of ja lagen ze laag of hoe zeg je dat.....
Erg schatiig!
mooi zeg top
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kitty, roze en bloemetjes