Onderwerp: Toch maar aan het boetseren gewaagd (thuis & bij Wendy)
Dacht dat het mijn ding niet was, ik probeer een taart in
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Toch maar aan het boetseren gewaagd (thuis & bij Wendy)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dacht dat het mijn ding niet was, ik probeer een taart in
Onwijs gaaf zijn ze!
wat een schatjes die baby`s
Super gedaan hoor!
Ik waag me nog niet zo aan het boetseren....
Je baby's zijn echt heel erg mooi geworden, ik vind al je taartjes erg leuk maar de voetballer is mijn favoriet, ik zie ook niet wat er mis is met het voetballertje 
wat een ontzettende lieve baby's, vind ze echt superschattig. En vind je voetbaltaart ook errug mooi geworden
Bedankt voor jullie leuke reacties! :-)
erg erg leuk vooral die onderste.
super gaaf ik denk alleen niet dat wendy iedereen zulke mooie dingen kan laten maken. haha ik ben echt slecht met boetseren dus dat gaat hem nooit worden.
super hoor!!
Heel leuk, ik krijg helemaal zin in m'n workshop als ik het zie
, ik mag in april.
Moet het even zuinig aan doen maar als ik die boetseerseltjes zie krijg ik ook zo'n zin in workshops he. Ontzettend leuk gedaan.
Je baby's zijn echt heel erg mooi geworden, ik vind al je taartjes erg leuk maar de voetballer is mijn favoriet, ik zie ook niet wat er mis is met het voetballertje
Thanks :-). In mijn hoofd had de voetballer nog mooie gestreepte sokken en de looks van een echte Beckhamm haha :-). Maar dat lukt me echt niet in een uurtje freubelen (in vijf uur ook niet waarschijnlijk).
Heel goede tips gekregen van Wendy tijdens de workshop... Ze legt het erg goed uit en als je gewoon meedoet dan krijg je dus een dergelijke creatie! Dan lijkt het zo makkelijk... tot je thuis weer zelf aan de slag gaat. Maar goed, oefening baart kunst! (en baby's... in dit geval wel heel letterlijk ook haha)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Toch maar aan het boetseren gewaagd (thuis & bij Wendy)