Onderwerp: probeerseltje love is...
Vond het zelf niet super, wilde ze op een rode Valentijnstaart maken, maar het is gewoon niet mooi.. jammer dus, maar wilde ze wel even laten zien, want ook misbakseltjes horen erbij..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » probeerseltje love is...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vond het zelf niet super, wilde ze op een rode Valentijnstaart maken, maar het is gewoon niet mooi.. jammer dus, maar wilde ze wel even laten zien, want ook misbakseltjes horen erbij..

Nou,ik vind ze wel mooi.Je herkent ze gelijk.Niet twijfelen,hoor????
Nou,ik vind ze wel mooi.Je herkent ze gelijk.Niet twijfelen,hoor????
Ze liggen al in de prullenbak 
dat meen je toch niet???Ik vond ze zo schattig.
Zonde dat je ze weg gooide want ik vond het wel gelukt!!!
het idee is wel erg leuk, ga je het nog eens proberen?
Ja ik vind ze ook erg leuk hoor 
nou ik vind het niet mislukt, maar ik begrijp wat je bedoeld, het is het net niet.
dat komt doordat de kleurtjes wat flets zijn, is mijn ingeving, maar het plaatje is supergelukt hoor!
Zou het niet beter uitkomen als je de lijntjes met zwart doet?
Zou het niet beter uitkomen als je de lijntjes met zwart doet?
ja dat was eigenlijk ook de bedoeling, maar dat had ik even niet, dus met goudpoeder verf gemaakt en het daarmee gedaan. Ik vond het niet mooi genoeg dus weg ermee 
Bedankt voor de reacties
Ik vind het een erg leuk idee, en inderdaad met zwart en misschien zelfs met een zwart lijntje met de craftgun dan zou het effect net iets duidelijker zijn denk ik!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » probeerseltje love is...