1

Onderwerp: barbie taart

Ik wil dit weekend de wondermold bestellen. maar hoeveel stukken kunnen er uit die taart? en de taart is volgens mij best hoog (heb hem nog niet in het echt gezien) maken jullie er dan een stapeltaart van?? dat hij dus doorgesneden word door de helft??

ben al aan het zoeken geweest hier maar kan er weinig over vinden.

bedankt alvast

2

Re: barbie taart

ik heb de magicmold, bijna hetzelfde, er gaan bij mij 16-18 stukken uit. ik snijdt hem eerst door de midden zodat er 2 lagen zijn. die snijd ik beide weer in 3 lagen en vul ze dan. dus zo heb je een stapel van 2 taarten. ik doe er dan nog wel een taartkarton tussen zodat je tot aan het karton kunt snijden. dan haal je het karton weg en kunt je nog een laag snijden.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Nou daar was ik ook altijd al benieuwd naar. Super!

4

Zo doe ik het ook.

5

uhmm begrijp het effe niet

Happiness is a CAKE!!

6

Wanneer je de taart in lagen snijd en gevuld heb, blijven er toch 'uitstulpsels' aan de zijkanten zitten? Snijden jullie dit bij of smeren jullie de bc er dik op?

7

ik begrijp hem... esther ik heb geen idee. andere dames zullen je wel helpen... xxx

Happiness is a CAKE!!

8

Esther68 schreef:

Wanneer je de taart in lagen snijd en gevuld heb, blijven er toch 'uitstulpsels' aan de zijkanten zitten? Snijden jullie dit bij of smeren jullie de bc er dik op?

Je smeer het met bc maar hoef niet dik hoor!!!!

9

geen uitstulpsels en ook niet al te dinkke botercreme

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.