Re: Frank en Frey
wat een gave taarten, frank en frey is mijn favo!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frank en Frey
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een gave taarten, frank en frey is mijn favo!!!
Wat een mooie taarten, maar vooral die hoteltaarten zijn geweldig! Mag ik ze opslaan?
mooietaarten
Wat moooooi!!!! Die hoteltaarten vind ik echt geweldig!
geweldige taarten..complimenten
Wat een mooie taarten, maar vooral die hoteltaarten zijn geweldig! Mag ik ze opslaan?
uiteraard mag dat!
Bedankt voor de complimenten van iedereen, super!
Wat een mooie taarten, Frank en Frey prachtig gewoon, vooral het hartjesmotief allemaal in bloemetjes, leuk idee voor Valentijnsdag ook.
En je hotel taart prachtig hoor, en ja dan die leuke reactie de je krijgt, daar doe je het dan weer voor he,
Groetjes Bianca
wauw wat een mooie taarten!!
geweldig!!
Schitterende taarten!
De vlag van Oostenrijk is trouwens rood, wit, rood gestreept. De rode met witte kruis is de Zwitserse vlag.
Ik vind je taarten allemaal heel erg mooi, je hotel taarten vind ik echt geweldig wat een werk en wat enorm veel leuke details!
Schitterende taarten!
De vlag van Oostenrijk is trouwens rood, wit, rood gestreept. De rode met witte kruis is de Zwitserse vlag.
haha, nou dan moest ik een zwitsere vlag maken, ik had het in elk geval wel goed gedaan!
Wow wat maak jij mooie strakke taarten zeg ! Vooral de Frank & Frey taart vind ik super, is ook een leuke film
Lijken me lastige beestjes om te puzzelen
En mag ik je misschien vragen hoe je het zand en de schelpjes hebt gemaakt bij de zandkasteel taart?
Heel geweldige taarten, ik blijf erna kijken!
Supermooi!!
De hoteltaartjes en Frank Frey vind ik helemaal super!!!!
wat een werk! Vind ze allemaal super.. vooral de laatste twee 
wat een mooi rijtje en dat iedereen zijn smaak anders is is wel zo ...mijn favoriet is het zandkasteel ...tof met hun haartjes zo
Wow wat maak jij mooie strakke taarten zeg ! Vooral de Frank & Frey taart vind ik super, is ook een leuke film
Lijken me lastige beestjes om te puzzelen
En mag ik je misschien vragen hoe je het zand en de schelpjes hebt gemaakt bij de zandkasteel taart?
De schelpjes zijn gemaakt met de siliconenmold uit de webshop
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2805
Het zand is botercreme en daarover heen verkruimelde biscuitjes (mariabiscuitjes bijvoorbeeld)
Bedankt voor je reactie !
Wat een leuk idee zeg ! Kruimel koekjes. Zou ik nou nooit aan hebben gedacht hahaha.
Wow, wat een prachttaarten!! 
super mooi en die hotel taart zonde om aan te snijden echt super
Wat een prachtparade! Heel leuke taarten en je puzzelt supermooi!
oooh die hoteltaarten zijn super schattig! Leuk om naar te kijken!
Super leuke taarten ! kan me voorstellen dat je een dikke fooi kreeg, geweldig gedaan !!!
WAUW, wat een super gave taarten!!! Echt super!!! Ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers hoor, hahahahaha
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frank en Frey