1

Onderwerp: Allerkleinste lettertype voor op een cc.

Hallo,
Ik vroeg me af of iemand weet welke letters van de webshop het allerkleinste zijn om tekst te schrijven op een cc. Ik heb een groot opdracht voor Februari en de tekst bedankt en tot ziens moet erop komen.

Alvast bedankt!

2

Re: Allerkleinste lettertype voor op een cc.

Ik denk dat het met de lower case tappits n

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Susana (10-01-2010 11:24)

Marianne schreef:

Ik denk dat het met de lower case tappits n

4

Volgens mij niet, maar dan zou ik even moeten kijken in mijn workshopruimte. Doe ik straks, vind het nu in mijn pyama nog een beetje te koud ;)

5

Marianne schreef:

Volgens mij niet, maar dan zou ik even moeten kijken in mijn workshopruimte. Doe ik straks, vind het nu in mijn pyama nog een beetje te koud ;)

Hihi is goed hoor :) alvast bedankt voor de moeite!

6

Sorry, het duurde ff, maar voor ik goed en wel aangekleed was had ik ineens een huis vol visite :+

Heb even vergeleken, maar het is om het even en scheelt eigenlijk niets. Ik heb nog even gecheckt, maar op deze foto is "ondag" (dus zonder de Z) met de lowercase tappits gedaan, en dat is ca. 5 cm. Misschien dus dat je het in een bochtje erop moet leggen dan. Ik heb de letters daar trouwens wel bijgesneden, de 'schreef' is eraf gesneden (vgl. lettertype times new roman met arial)

Of je moet goed zijn met icing spuiten, want Inge heeft dit 1,5 jaar geleden gespoten: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OJWQCXMN.jpg

Berichten [ 6 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Allerkleinste lettertype voor op een cc.