1

Onderwerp: Creamy White Buttercream Icing mix

Ik heb deze gekocht vandaag bij de tafel van 18.Het was de enige botercreme die ze hadden.
Is deze de zelfde als van de shop?qua smaak enzo.
het is van Wilton en er staat(in 't Engels)
1 package Wilton Creamy white Buttercream Icing mix
6 tablespoons butter
3 tablespoons milk or water.
Ik vind die van de shop namelijk zo lekker en hier hoef ik helemaal geen poedersuiker bij te doen.
Moet ik nu dat hele pak gebruiken?Dan zou het een dure liefhebberij zijn want dat pak mix kost

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

2

Re: Creamy White Buttercream Icing mix

Niemand die dit gebruikt heeft en weet hoe ik het moet maken.
Jammer,ik had het vanavond willen maken. :s

3

Misschien wel iemand, maar alleen niet iemand die tussen half zeven en half tien jouw topic heeft gezien ;)

Als het van Wilton is, is het op zeker niet qua smaak hetzelfde als die van de shop...
Het lijkt me wel dat als je alle ingredi

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Sollie,ik ben een beetje te ongeduldig,vooral omdat ik het vanavond wilde gaan maken.
Ik heb nog wel 2 zakjes mix van de shop hier staan maar die zijn door een of andere manier vochtig geworden(denk ik)want het is massief blok geworden maar kan het er wel vanaf krabben,zeg maar.
Ik durf die niet zo goed te gebruiken.
Ik heb de tafel van 18 een mailtje gestuurd i.v.m. de mix die ik bij hun gekocht heb.

5

Hoi Misty,

De zakjes mix van de shop kun je nog gewoon gebruiken. Ik heb ze hier ook staan en die van mij zijn ook keihard geworden. Inderdaad lastig maar gewoon de benodigde hoeveelheid eraf schrapen en even de stukjes fijnmaken met een vork.

Er is verder niks mis mee.

Groet,

Sandra

6

Als ik erge klonten heb, mix ik het eerst met suiker en water, laat het 10 minuten staan en zet er dan even de staafmixer op ;) Maar ik merk bij de nieuwere verpakkingen het probleem niet meer trouwens.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Hartstikke bedankt,
Dan kan ik het gewoon gebruiken zonder het idee dat iedereen ziek wordt hier.
En die van de tafel van 18 gebruik ik maar niet,want ik snap er echt helemaal niets van,van de beschrijving.

Maar da's heerlijke buttercream! Bedoel je de roze/paarse pak?

Ik gebruik hem bijna altijd als toef voor mn cupcakes, maar je kan hem ook gebruiken als taartlaagje ( onwijs mjammie met choco biscuit!)
Ik gebruik wel altijd crisco, met de 6 eetlepels...heel weinig water of melk gebruiken, en zo druppelsgewijs op kloppen... Heb hier echt tig pakken staan, want cupcakes worden eigenlijk altijd hiermee bij mij besteld! haha

Owja, drup glycerine erdoor en het blijft zacht.
succes!

9

Hallo Dorieneliane,

Bedanky voor je reactie.
Maar hoe moet ik het precies maken want daar kom ik niet uit.
En glycerine heb ik niet in huis.Kan het ook zonder?