Onderwerp: Er zitten 2 mannetjes in mijn gangkast!!!
Deze 2 mannetjes zitten te wachten tot ze morgen op een taart mogen. Ik hoop dat ze vannacht van mijn kast geen rommeltje maken...
AJETO!

www.taartvanes.webklik.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Er zitten 2 mannetjes in mijn gangkast!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze 2 mannetjes zitten te wachten tot ze morgen op een taart mogen. Ik hoop dat ze vannacht van mijn kast geen rommeltje maken...
AJETO!

hahaha buurman en buurman, leuk zeg! ben benieuwd naar je taart
!!!
Hihi erg grappig wie weet eten ze heel je kast leeg 
Superleuk! Wat was dat toch altijd leuk, dat programma!
erg leuk gedaan, maar jeetje wat heb jij een volle voorraadkast 
ajeto buur....enne...zou je ze niet liever in een kooitje zetten?? Dat gaat niet goedkomen met die 2 hoor...
O jee, is er nog wat van je voorraadkast over? Want met Buurman & Buurman daarin is het vragen om problemen
. Maarre.......ajeto, ze zijn hartstikke leuk. Ben benieuwd naar de taart.
Wat super leuk heb je die 2 geboetseerd! en wat heb jij een volle voorraad kast zeg;-) als jij insneeuwd dan zit je voorlopig niet zonder eten 
Leuk, buurman en buurman!
Ze zitten op een plaats waar ze in het 'echt' ook wel eens zouden kunnen zitten om de boel te verbouwen. Mooi gedaan, maar laat ze daar niet zitten want voor je het weet is je kast aan gort! 
Heel gaaf!
( en ik krijg opruim neigingen hiervan... ik sorteer mijn voorraadkast netjes en spiegel zelf...ernstig h
Die mannetjes, laat maar zitten.... Ik zit hier te genieten van 't feit dat ik n
Die mannetjes, laat maar zitten.... Ik zit hier te genieten van 't feit dat ik n
Groetjes, Esther
www.taartvanes.webklik.nl
Hihi buurman en buurman! Wat een perfecte gelijkenis!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Er zitten 2 mannetjes in mijn gangkast!!!