1

Onderwerp: Kerstcupcakes (laat ja...) met een verhaal

Beetje erg laat met posten maar ach what the heck!
Voor de kerstmarkt voor de school van onze jongste, voor het goede doel. Dochterlief helemaal begaan met de kindjes in Mozambique, tja dan moet je wel wat bakken natuurlijk. Ik wilde eerst de sneeuwman en kerstman van Severn maken maar wegens tijdgebrek toch maar even "snel" cupcakes. Ik had er 24 gebakken en 12  in kerstsfeer en 12 versierd in pipstijl (geen foto). Kom ik op school boel mooi verpakt met onderbord en (al zeg ik zelf) de enige met iets "speciaals" naast de gewone onversierde cupcakes gewone cake en een appeltaart. Zegt de verkoopmoeder wat zullen we ervoor vragen 0,50 cent of is dat te duur?
:x

http://i48.tinypic.com/wu30uu.jpg

Oke zijn misschien niet de mooiste cupcakes ooit maar ze gingen uiteindelijk voor een euro per stuk (alles voor het goede doel he ;))

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Re: Kerstcupcakes (laat ja...) met een verhaal

vind ze erg leuk hoor!!!

3

Hmm dat verhaal ken ik. Ik heb ze verkocht voor 1.50. Ook dit was voor een goed doel. We zijn ook ver weg van de onversierde cakejes gaan staan.

Ik vind je cc`s erg leuk gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Grrr... niet leuk zo'n reactie ! Ze zijn echt leuk hoor, dus 1 euro is wel het minste !

Groetjes, Conny

5

Mensen hebben geen idee wat de materialen ons kosten.
Leuke cc hoor.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

6 Laatst bewerkt door patricia1980 (10-01-2010 16:59)

Ik vind ze heel erg leuk! wat een muts om er maar 0,50 voor te vragen, das toch niet meer van deze tijd, een simpel gebakje kost al snel 2 euro!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia