Onderwerp: shopaholic en workshop bij wendy
deze thema was zo leuk maar phoe wat een werk..was mn eerste grote bestelling van cupcakes (65 stuks ). weer veel geleerd
shoes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » shopaholic en workshop bij wendy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze thema was zo leuk maar phoe wat een werk..was mn eerste grote bestelling van cupcakes (65 stuks ). weer veel geleerd
shoes
Veel werk maar het ziet er pr8ig uit!!!!
Hey was jij er gister ook?? Leuk geworden...nu je walrus nog even op de foto !
Wat een werk die cc zeg! Maar ziet er superleuk uit!
bedankt dames!heb gisteren alle cc's gebakken en vandaag bekleed.....dus was wel veel werk maar vond het erg leuk om te doen.
Wat een werk, ziet er erg leuk uit. Je ijsbeertje is echt een schatje.
Wat 'n werk die shopaholics! Wel erg leuk al die details. Vind jouw lippenstift geweldig.
Mag ik je een tip geven? Ik zou de rondje een volgende keer een maatje kleiner uitsteken, dan vallen ze mooier (gladder) over de cupcake.
no prob jolanda! zal ik meenemen voor de volgende keer. 
wat een geweldige cupcakes!!!wauw!!
thanks...moet alleen de bovenkant strakker maken.
trouwens hoe kan ik zorgen dat alle cupcakes dezelfde hoogte blijven?iemand tips?
Zo, nu weet ik eindelijk wie je op het forum bent!
Mooi geheel hoor en wat een werk!?!?
Ik vul mijn caisses altijd met een spuitzak, zo weet ik zeker dat overal dezelfde hoeveelheid in zit en ze dus allemaal even hoog worden ( uitzonderingen nagelaten
)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » shopaholic en workshop bij wendy