1

Onderwerp: mini-sneeuw-muffins

Hallo allemaal,

Voor mijn high tea 23 januari heb ik vast wat eenhapsmuffins gemaakt, gevuld met walnoten en appel. Ben er zelf wel wijs mee!

http://i46.tinypic.com/muwdjq.jpg

Je bakt je wel suf aan die kleine dingen zeg, ik haalde er wel 60 uit 1 pak mix! :D 

groetjes,

Carola

Re: mini-sneeuw-muffins

Oh, ze zijn leuk! met hoeveel mensen gaan jullie dan high teaen als ik vragen mag ?(want als je al 60 mini muffins hebt dan hoeven ze verder denk ik niet veel meer te eten ;-))

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Ziet er mooi uit  hoor!!

Groetjes Willy

4

Haha, Patricia, ik moest wel doorbakken natuurlijk, maar ze krijgen ze niet allemaal hoor! Deelt wel schattig uit trouwens, zo'n klein dingetje, zo aan deze en gene! Ben er trouwens al wel uit wat er allemaal komt maar hoeveel dingen je per persoon moet rekenen ben ik nog niet uit! Dus als iemand een idee heeft?

Carola

5

Wat een schatjes!

Ik heb laatst ook een high tea gedaan, maar daarbij 2 rondes, eerst zoetigheden en daarna hartige dingen.
Ik ben uitgegaan van 3 tot 4 dingen per persoon zoet en ook zoveel hartig, afhankelijk natuurlijk van de grootte van de hapjes. Het viel me op dat dat redelijk in de richting was. Misschien heb je hier wat aan? In ieder geval veel succes!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

Hee Natasja,

Dank je wel voor je berichtje! Hier kan ik wel wat mee.

groetjes,

Carola