1

Onderwerp: Omgekeerde appeltaart

Goedemorgen mede-taartliefhebbers,

Gisteren heb ik een heerlijke omgekeerde appeltaart gebakken voor het weekend. Zoals je ziet, ben ik er al aan begonnen. Als het je wat lijkt, kun je het recept opzoeken op mijn taarten-website.

http://www.gielthijssen.nl/wp-content/uploads/Omgekeerde-appeltaart-300x225.jpg

Eet smakelijk!

2

Re: Omgekeerde appeltaart

Ziet er niet uit, maar klinkt wel lekker, haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3 Laatst bewerkt door Mariska1984 (09-01-2010 14:18)

Zal vast lekker zijn maar als ik mijn mening mag geven.... ik zie er niet zoveel aan, het is gewoon een appeltaart... ik denk dat je beter het recept hier op het forum kan plaatsen en dan je foto erbij...

Heb je al een keer een marsepein taart gemaakt want die wil ik wel heeeel graag zien :Y

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4 Laatst bewerkt door Liens (09-01-2010 15:32)

Ik heb ook nog altijd het gevoel dat je meer reclame komt maken voor je website dan echt taarten te showen...

Maar hij zal vast wel lekker zijn!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Mariska1984 schreef:

Zal vast lekker zijn maar als ik mijn mening mag geven.... ik zie er niet zoveel aan, het is gewoon een appeltaart... ik denk dat je beter het recept hier op het forum kan plaatsen en dan je foto erbij...

Heb je al een keer een marsepein taart gemaakt want die wil ik wel heeeel graag zien :Y

Goed, je hebt gelijk. Zo lijkt het precies een appeltaart. Ik heb hem vanmiddag opnieuw gemaakt en de karamel is nu beter gelukt. Als je denkt dat het hetzelfde als een appeltaart is, wil ik je uitdagen om hem te bakken. Hij smaakt absoluut anders!

http://www.gielthijssen.nl/wp-content/uploads/Omgekeerde-appeltaart1-300x225.jpg

Groet,
Giel.

6

Nou ik ga de uitdaging voorlopig niet aan. Hou het nog ff lekker bij me marsepein taartjes! Ik hou van die blije kinderkoppies :Y

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

7

Je taart zal gerust lekker zijn maar voor dit forum komt hij wel erg over als een gewoon taartje van de bakker.

Groetjes Willy