1

Onderwerp: hier mijn andere twee voor de parade :)

Twee stapeltaarten gemaakt.
De eerste een echte meidentaart. Ook ik wilde wel eens een tiara proberen. Nou de eerste had ik van mmf met tylose gemaakt. Hij was mooi, maar na 2dagen brak hij door midden. De tweede keer heb ik het gemaakt van gumpaste ( recept van het forum) met mmf en tylose. Deze bleef heel.
De taarten waren apart ingevroren ( iom met de klant ), maar toen ik hem ging stapelen kwam ik niet uit met het afwerkrandje :(
Verder baal ik dat de naam scheef staat. Ik had de naam er van te voren op gedaan en toen in zijn geheel naar de taart. Doe ik ook niet weer :nooo

De tweede taart moest een voetbal taart worden. Voor zijn broertje had ik ook al eens een voetbaltaart gemaakt. Niet leuk twee keer dezelfde. Dus heb het anders gedaan. Een voetbal er bovenop. En een poppetje geboetseerd. Nou ja, het moet er op lijken. Ik vind het zelf wel grappig, maar het is geen boetseerkunst die ik uitoefen.

http://i50.tinypic.com/2vuy79z.jpg
http://i49.tinypic.com/9uope1.jpg
http://i48.tinypic.com/kcjqft.jpg

2

Re: hier mijn andere twee voor de parade :)

Geweldige tiara zeg! En je voetballertje is ook top hoor :Y

3

Ik vind hem heel leuk geworden, en eigenlijk vind ik het ook wel leuk staan dat er bij het afwerkrandje ruimte is gemaakt voor de naam.

4

erg leuke taarten en dat hapje uit je afwerkrand is net of het zo bedoeld is.

5

mooie taarten hoor en je tiara is erg mooi....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Ik vind de tiarataart erg mooi. Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Ik dacht dat je zoiets moest spuiten moest met icing, maar ik denk dat jij je sugargun hebt gebruikt...?!

7

ze zijn heel mooi geworden!! En het is je gelukt met de voetbal!!

groeten, Bianca
TAART in huis

8

Iris Zijlstra schreef:

Ik vind de tiarataart erg mooi. Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Ik dacht dat je zoiets moest spuiten moest met icing, maar ik denk dat jij je sugargun hebt gebruikt...?!

Ik heb het inderdaad met de sugargun gedaan. Wel veel crisco erbij en sterke handen. De tekening in een hoesje met wat crisco erop en dan om iets ronds en dan de tekening volgen.
Leuk om te doen !!

9

wat een lieverd :)

10 Laatst bewerkt door e.b.m. (12-12-2009 11:24)

Leuke voetbaltaart! Goed idee om verschillende kleuren groen voor het gras te gebruiken. En je tiara is supergoed gelukt.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

mooie taarten

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Ze zien er goed uit, inderdaad jammer dat de naam een beetje scheef staat. En je voetbaltaart ziet er heel leuk uit, vooral dat mannetje :Y .

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

Leuke taarten allebei! Je hebt wel veel werk aan beide gehad.

Groetjes Tweety!

14

Ook deze zijn weer helemaal strak en geweldig. Ik kom op cursus bij je voor het kroontje.....
Hoi,

Groetjes, Brigitta

15

zijn beide supertaarten geworden, leuk gedaan hoor!, de kleuren zijn ook mooi!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Twee hele leuke stapels zijn het geworden,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Hele leuke stapels geworden en je tiara is super!

18

Welke maat heb je gebruikt voor de voetbal?
En gebruik je een malletje voor de stukjes, ik moet binnenkort ook een voetbaltaart maken.