Onderwerp: Plakken marsepein
Ik heb net een beetje zitten ''klooien'' met marsepein,proberen figuurtjes ectr te maken maar nu blijft de marsepein blijft constant aan m'n handen plakken...
Iemand hier ook ervaringen mee en misschien tips!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Plakken marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb net een beetje zitten ''klooien'' met marsepein,proberen figuurtjes ectr te maken maar nu blijft de marsepein blijft constant aan m'n handen plakken...
Iemand hier ook ervaringen mee en misschien tips!!
Je handen insmeren met Crisco.
Waarschijnlijk is je marsepein door het kneden warm geworden. Crisco is echt wonderspul.
Je handen insmeren met Crisco.
Waarschijnlijk is je marsepein door het kneden warm geworden. Crisco is echt wonderspul.
oooow....? hoe weet je dat??? heb je al een potje ingeslagen?
Weten jullie waar ik dat kan halen of alleen in de webshop???
Tnx voor de tip
Zolang je er niet op googlet is het wel wonderspul hoor
Sommige toko's hebben het ook Iggie
Zolang je er niet op googlet is het wel wonderspul hoor
Sommige toko's hebben het ook Iggie
de google search blijft in mij hoofd verbrand.. ik kan nog steeds niet normaal kijken na een potje crisco whahahahahahaha
Ga morgen direct kijken in de Toko hier in de buurt enne niet googelen???Als ik de reacties zie blijf ik maar ver van de google hahahaha
blok plantaardig frituurvet werkt ook goed
H
Heb stiekem ook ff gekekn werd erg nieuwsgierig en rolde net bijna uit mn stoel van lachen haahhaha das weer een ''ANDERE'' manier van taart bakken hahahahahaha
En moet ik morgen ook nog met een stalen gezicht bij de toko vragen om Crisco wwhhhahahahahahahha
Ik ben ook natuurlijk nieuschierigen mijn eerste reactie: OMG!
Suus1985 schreef:Je handen insmeren met Crisco.
Waarschijnlijk is je marsepein door het kneden warm geworden. Crisco is echt wonderspul.oooow....? hoe weet je dat??? heb je al een potje ingeslagen?
Hahaha!
Tja, veel bij je geleerd!
Sindsdien zweer ik erbij. Heb gelijk een potje gekocht!
goeie tip!!!!
Bij de Makro hebben ze ook crisco.
(In vianen staat hij bijna helemaal aan het eind, tegenover de groenteafdeling, bij de "toko" spullen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Plakken marsepein